ورزشی

بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی شمشیربازی و تری اتلون

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:12 منتشر شده در مورخ: 1400/01/08 شناسه خبر: 1720050 بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی شمشیربازی و تری اتلون بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی شمشیربازی و تری اتلون معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از تمرینات تیم‌های شمشیربازی و تری اتلون بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی شمشیربازی سابر شد.

در جریان بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی شمشیربازی، پیمان فخری سرمربی تیم ملی گزارشی از آخرین وضعیت شمشیربازی ایران ارائه داد. علی نژاد با اشاره به موفقیت های سالهای گذشته شمشیربازی ابراز امیدواری کرد که این رشته در ادامه مسیر موفقیت آمیز خود به مدال المپیک هم دست یابد. *علی نژاد: تری اتلون را به گزینشی المپیک در ژاپن اعزام می کنیم معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در مجموعه ورزشی آزادی از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی تری اتلون شد. در جریان بازدید علی نژاد از تمرینات تیم ملی تری اتلون، گودرزی رییس فدراسیون، گزارشی از آخرین وضعیت سه گانه ایران ارائه داد. ملی پوشان تری اتلون هم دقایقی پیرامون وضعیت خود مطالبی مطرح کردند. در پایان ملی پوشان تری اتلون به پاس حمایت های علی نژاد هدیه‌ای به رسم یادبود به وی اهدا کردند. علی نژاد در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی تری اتلون گفت: ورزش تری اتلون ۱۳ تا ۱۴ سال است که در ایران جدی تر دنبال می شود اما هنوز با شرایط مطلوب فاصله دارد که این مهم دلایل مختلفی از جمله سختی و فشار این ورزش است که به توان هوازی زیادی نیاز دارد اما انصافا از زمان مهدی گودرزی در این فدراسیون سرعت پیشرفت تری اتلون خیلی بهتر از گذشته شده و این توانایی وجود دارد که جای خود را در بین ورزشها باز کند. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نیاز این رشته به تجهیزات از جمله دوچرخه توضیح داد: آنچه مسلم است با توجه به قیمت ارز مشکلات برای رشته های مختلف که به تجهیزات نیاز دارند، بوجود آمده و توان دولت هم محدود است اما تلاش خود را برای حمایت از تیم ملی و اعزام به مسابقات گزینشی المپیک در ژاپن انجام خواهیم داد. علی نژاد ادامه داد: در شرایط کنونی نیاز است که فدراسیون ها تلاش خوب و با برنامه ای را برای جذب حامیان مالی برای حمایت از رونق رشته خود محقق سازند و در این بین وزارت ورزش و جوانان نیز حمایت لازم را برای حمایت از ملی پوشان خواهد داشت. وی گفت: تری اتلون ایران با تلاش و تمرین بیشتر آینده بسیار خوبی پیش رو خواهد داشت. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1720050 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن