ورزشی

موفق شدم دوباره خودم را به اردو برسانم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 21:15 منتشر شده در مورخ: 1400/01/04 شناسه خبر: 1719303 قویدل: موفق شدم دوباره خودم را به اردو برسانم موفق شدم دوباره خودم را به اردو برسانم ورزشکار تیم ملی کایاک کشورمان با اشاره به غیبت ۱۰ ماهه اش در تمرینات گفت: دوباره تمرینات را شروع کردم و موفق شدم خودم را به اردو برسانم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان قویدل در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی گفت: حدود ۱۰ ماه بود که در تمرینات حضور نداشتم و به دلیل یه سری از مشکلات تقریبا قایقرانی را کنار گذاشته بودم.

وی ادامه داد: بعد از این مدت دوباره تمرینات را شروع کردم و اردویی که به میزبانی بندر انزلی برگزار شد و ملی پوشان در مرداب انزلی پارو می‌زدند، من هم در کنار آنها تمرینات را دنبال کردم و این موضوع کمک کرد سریع تر بازگردم به آمادگی‌ای که قبلا داشتم. دارنده مدال بازیهای آسیایی جاکارتا با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ گفت: پس از رسیدن به شرایط قبلی ام موفق شدم به اردو راه پیدا کنم و در حال حاضر تمرینات را در دریاچه آزادی که میزبان مسابقات لیگ برتر نیز بود پیگیری می‌کنم. در میان اردو مسابقات لیگ برگزار شد و با توجه به شرایط تمریناتم در ماه های گذشته بیشتر روی مسابقه پیش رو تمرکز کرده ایم. قویدل افزود: لیگ هم انگیزه خوبی برای ورزشکاران بود به خصوص برای تازه کارها شرایط را فراهم کرد تا بیشتر برای قهرمانی تلاش کنند. این رقابت ها با پوشش پخش زنده به شناخته شدن بیشتر قایقرانی کمک خوبی کرد. اگر لیگ به همین مسیر ادامه دهد سال های آینده شرایط ورزشکاران و قایقرانی بسیار بهتر خواهد شد و برای ورزشکاران و مربیان یک منبع درآمدی میشود و میتواند کمی از مشکلات ورزشکاران را برطرف کند. ملی پوش تیم کایاک آقایان با اشاره به شرایط اردو گفت: این یک سالی که پشت سر گذاشتیم بسیار متفاوت بود، نه تنها برای ما بلکه برای همه مردم جهان. به همین دلیل با وجود وقت کمی که داریم تا مسابقه عید نوروز را در کنار خانواده قایقرانی آغاز کردیم و امیدواریم با کسب نتیجه دلخواه در سال جدید پرچم کشور عزیزمان را بالا ببریم و دل مردم را شاد کنیم. قویدل در پایان گفت: تمرینات را تا کنون زیر نظر ایرج اقلیمی به خوبی پشت سر گذاشته ایم و با وجود بی خبری ۱ ساله از رقبا با انگیزه کسب بهترین نتیجه به دیدار آنها میرویم. https://www.dana.ir/1719303 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن