ورزشی

کشتی متئو پلیکونه ایتالیا| کریمی صاحب مدال نقره شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:21 منتشر شده در مورخ: 1399/12/16 شناسه خبر: 1714584 کشتی متئو پلیکونه ایتالیا| کریمی صاحب مدال نقره شد کشتی متئو پلیکونه ایتالیا| کریمی صاحب مدال نقره شد مسابقات کشتی آزاد رقابت های بین المللی جام متئو پلیکونه ایتالیا از امروز و به مدت 2 روز در شهر رُم ایتالیا برگزار می شود که در دور نخست رقابتها نماینده ایران به مدال نقره رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های وزن 97 کیلوگرم امروز برگزار شد که علیرضا کریمی نماینده کشورمان صاحب مدال نقره شد.

نتایج نماینده کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن 97 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور اول با نتیجه 6 بر 3 هایدن زیلمر از آمریکا را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 10 بر صفر ابراهیم جیتفجی از ترکیه را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. کریمی در این دیدار به مقابل کولین مور دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 3 مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

فردا و در روز پایانی این مسابقات در وزن 65 کیلوگرم که 8 کشتی گیر حضور دارند، بهنام احسان پور در دور نخست به مصاف روهیت از هند می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد و مرحله نیمه نهایی با برنده کشتی میان تولگا تومور اوچیر از مغولستان و حمزه آلجا از ترکیه روبرو می شود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1714584 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن