ورزشی

کاپ جهانی پاورلیفتینگ| طالبی قهرمان شد، صالحی نایب قهرمان/ پایان کار تیم دو نفره ایران با یک طلا و یک نقره مجموع

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:30 منتشر شده در مورخ: 1400/04/18 شناسه خبر: 1750082 کاپ جهانی پاورلیفتینگ| طالبی قهرمان شد، صالحی نایب قهرمان/ پایان کار تیم دو نفره ایران با یک طلا و یک نقره مجموع کاپ جهانی پاورلیفتینگ| طالبی قهرمان شد، صالحی نایب قهرمان/ پایان کار تیم دو نفره ایران با یک طلا و یک نقره مجموع تیم دو نفره ایران با یک طلا و یک نقره مجموع به کار خود در کاپ جهانی پاورلیفتینگ پایان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ششمین دوره مسابقات پاورلیفتینگ کاپ جهانی که در لیتوانی در حال برگزاری است، امروز با حضور دو نماینده ایران پیگیری شد.

فرید صالحی، ملی پوش دسته 83- کیلوگرم ایران در رقابت با حریفان قدرتمند خود خوش درخشید و توانست در هر سه حرکت به مدال برسد و در مجموع نیز عنوان نایب قهرمانی را کسب کند. صالحی در اسکوات با رکورد 215 کیلوگرم به مدال برنز رسید، اما در پرس سینه با رکورد 185 کیلوگرم بالاتر از همه ایستاد و طلایی شد. او همچنین در حرکت ددلیفت با رکورد 265 کیلوگرم به مدال برنز دست پیدا کرد. در رده بندی مجموع فرید صالحی با 665 کیلوگرم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و مدال نقره را از آن خود کرد. همچنین نماینده کشور میزبان(لیتوانی) در جایگاه نخست قرار گرفت و طلای مجموع را از آن خود کرد و نماینده فرانسه نیز در جایگاه سوم ایستاد. در ادامه ششمین دوره مسابقات کاپ جهانی پاورلیفتینگ به میزبانی لیتوانی، عصر امروز حسین طالبی در دسته 93- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت. طالبی در حرکت اسکوات با رکورد 265 کیلوگرم مقام نخست را از آن خود کرد. او در حرکت پرس سینه نیز رکورد 165 کیلوگرم را ثبت کرد تا دومین طلای خود را به ارمغان بیاورد. در حرکت ددلیفت ملی پوش ایران با رکورد 287.5 در رده دوم ایستاد و به یک مدال نقره رسید. اما در رده بندی مجموع حسین طالبی با اقتدار و با رکورد 720 کیلوگرم قهرمان شد و مدال طلا را از آن خود کرد. ورزشکارانی از فرانسه و لهستان در مجموع پایین تر از نماینده ایران در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. بدین ترتیب تیم دو نفره پاورلیفتینگ ایران با یک طلا و یک نقره در مجموع توسط حسین طالبی و فرید صالحی به کار خود در کاپ جهانی لیتوانی پایان داد. فرشید سلطانی به عنوان سرپرست و مربی این تیم را همراهی می کرد. https://www.dana.ir/1750082 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن