ورزشی

شاهین طبع: تیم‌های با کیفیت‌تری در لیگ بسکتبال امسال حضور داشتند/ خدا در بازی آخر به ما کمک کرد تا قهرمان شدیم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 13:54 منتشر شده در مورخ: 1400/02/06 شناسه خبر: 1728306 کیفیت بالای تیم‌ها می‌تواند به رشد بسکتبال کمک کند شاهین طبع: تیم‌های با کیفیت‌تری در لیگ بسکتبال امسال حضور داشتند/ خدا در بازی آخر به ما کمک کرد تا قهرمان شدیم شاهین طبع: تیم‌های با کیفیت‌تری در لیگ بسکتبال امسال حضور داشتند/ خدا در بازی آخر به ما کمک کرد تا قهرمان شدیم سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت: خدا در بازی آخر خیلی به ما کمک کرد و شوت آخر پری پتی کار را به وقت اضافه کشاند و باعث شد ما بتوانیم پیروز شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، مهران شاهین طبع پس از قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بیان کرد: شرایط کرونا باعث شده بود تا مسابقات امسال به صورت متمرکز برگزار شود. به نظر من این شرایط یک مقدار به ضرر تیم‌های شهرستانی بود، چون تماشاچیان خود را از دست داده بودند، ولی در هر صورت چاره‌ای نبود.

شاهین‌طبع اضافه کرد: فدراسیون بسکتبال زحمت زیادی کشید و بازی‌های بسیار خوب و آبرومندانه‌ای برگزار شد، خصوصا بازی‌های چهار تیم پایانی. در مجموع تعداد تیم‌های با کیفیت‌تری در لیگ امسال حضور داشتند و فکر می‌کنم این موضوع می‌تواند به رشد بسکتبال کمک کند.

سرمربی تیم شهرداری گرگان در پایان گفت: خدا در بازی آخر خیلی به ما کمک کرد. بازی به نفع مهرام تمام شده بود، اما شوت پایانی پری پتی کار را به وقت اضافه کشاند و باعث شد ما بتوانیم پیروز شویم. به نظر من می‌توان گفت که خدا در این بازی به ما کمک کرد.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1728306 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن