سیاسی

مردم نسبت به جریان غربگرا، سهم خواه و منفعل ناامیدند

يکشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۰ – ۱۳:۱۶ مردم نسبت به جریان غربگرا، سهم خواه و منفعل ناامیدند

جریان انقلابی دولت اسلامی تاکید کرد: امروز مردم نسبت به جریان غربگرا، توسعه گرا و لیبرال مسلک، همچنین نسبت به افراد سهم خواه و منفعل که درگیر تقسیم غنائم احد شدند، نا امیدند.

مردم نسبت به جریان غربگرا، سهم خواه و منفعل ناامیدند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جریان انقلابی دولت اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای را با این موضوع منتشر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

همانطور که در فتح خرمشهر، گروه های مردمی و انقلابی از اقصی نقاط کشور به عشق امام امت و در دفاع از ایران عزیز، حول شمع وجود یک مجاهد بابصیرت، به صورت آتش به اختیار، خود را به خرمشهر می رساندند و زیر پرچم روحانیت که در آن زمان و مکان در وجود نازنین شهید حجت الاسلام محمدحسن شریف قنوتی تبلور یافته بود به وحدت و سازماندهی رسیده و در انجام تکلیف الهی به ایفای نقش در آزادسازی خرمشهر می پرداختند؛ امروز نیز باید چنین کنیم تا خرمشهرهای در پیش را فتح کنیم.

امروز مردم نسبت به جریان غربگرا، توسعه گرا و لیبرال مسلک، همچنین نسبت به افراد سهم خواه و منفعل که درگیر تقسیم غنائم احد شدند، نا امیدند؛ جوانان و مردم انقلابی گوش به فرمان ولی فقیه در حرکتی خودجوش و آتش به اختیار، فراتر از جریانات کذایی الف و ب؛ وارد میدان بصیرت و سیاست شده و به فضل الهی در این جهاد نیز با وحدت حول محور علما، زمینه ساز تشکیل دولت اسلامی و حکمرانی جهانی گفتمان انقلاب اسلامی خواهند بود. ان شاء الله

گرچه با وجود تحریم و تحریف و اشتباه محاسباتی دشمنان ایران، برخی داخلی ها نیز رنگ باخته اند؛ اما به قول معروف "پایان شب سیه، سپید است".

با اشاره به داستان حضرت موسی علیه السلام و آیه مبارکه "إِنَّ مَعِیَ رَبِِّّی سَیَهْدِینِ" باید به محاسبات دقیق الهی و انقلابی تکیه و اعتماد کنیم.

به عنوان مهم ترین مولفه های موثر باید توجه کنیم که؛

اعتماد عمومی به روحانیت از جنس شهید آیت الله بهشتی و علامه مصباح یزدی، محکم و خدشه ناپذیر است.

مقبولیت و اعتماد مردم به نیروهای مسلح و حافظ منافع انقلاب اسلامی از جنس شهید حسن باقری و شهید صیاد شیرازی و شهید حاج قاسم سلیمانی، وصف ناشدنی است.

مردم متمدن و متدین ایران عزیز، نسبت به جبهه انقلاب اسلامی که کارنامه روشن و کارآمدی دارد، اعتماد فراوان دارند .

بنابراین وقت آن رسیده که از این سرمایه باارزش و امانت بزرگ ملت مانند عصای موسی برای نجات کشور استفاده بشود.

از این رو برخود تکلیف میدانیم در این پیچ تاریخی و حساس سرنوشت ساز به اندازه قطره ای در اقیانوس بی کران جبهه جهانی انقلاب اسلامی و به برکت اعیاد شعبانیه، که هرکدام خیر کثیر است؛ برای رسیدن به اهداف زیر تلاش مجاهدانه داشته باشیم؛

وحدت جریان حزب اللهی حول محور علمای ولایی

تقویت جبهه انقلاب اسلامی

تشکیل دولت اسلامی، جوان و حزب اللهی

در این راستا آغوش ما برای پیوستن سایر جوانان و مردم انقلابی به "جریان انقلابی دولت اسلامی" باز است. ان شاء الله درباره معیارها و مصادیق نامزد اصلح انقلابی در آینده نزدیک، مطالبی تقدیم خواهد شد.

جریان انقلابی دولت اسلامی

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی لاستیک بارز دانشکده هتل پرشین بیمه رازی لاستیک بارز دانشکده

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن