اجتماعی

صورت های مالی ساخت پروژه صدر هنوز ارائه نشده است

سه‌شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۱۳ صورت های مالی ساخت پروژه صدر هنوز ارائه نشده است

عضو شورای اسلامی شهر تهران به شهردار تهران درخصوص میزان هزینه های ساخت پل صدر تذکر داده و گفت: صورتهای مالی هنوز ارائه نشده است.

صورت های مالی ساخت پروژه صدر هنوز ارائه نشده است

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید محمود میرلوحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای شهر گفت: در زمان رسیدگی به لایحه متمم بودجه 99 ردیفی پیشنهاد شده بود برای پرداخت بدهی های مربوط به پل صدر.

وی ادامه داد: من در آن زمان قول گرفتم که اول صورت های مالی پروژه اعلام شود و بعد پرداخت ها صورت گیرد و شهرداری هم قول داد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اما هنوز این گزارش به دست ما نرسیده است و درخواست من این است که آقای مظاهریان باید به این قول شان عمل کنند.

میرلوحی گفت: مصوبه دیگری در سال 96 داشتیم در خصوص املاکی که در اختیار غیر است. در بودجه سال 99 مقرر شد املاک مشمول این بند را بیاورند و مجوز بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: مدتها می گفتند نمی دانستیم کدام املاک را می گویید بعدا آمدند و گفتند بیش از هزار تای آن دست سازمان های غیر دولتی و سمن ها است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: گفتیم اصلا فرقی ندارد دست چه کسی باشد مهم این است که باید بیاید در صحن بررسی شود و مجوز شورا را برای آن اخذ کنند.

میرلوحی گفت: در همان جا در بودجه سال 99 تصویب کردیم که آنهایی که مجوز شورا را می گیرند میزان اجاره و قراردادش مشخص شود و در ردیف بودجه قید شود تا همه بدانند در حوزه فرهنگی چه هزینه ای می شود.

وی ادامه داد: برای مثال اگر از این محل صد میلیارد اجاره از بخش های فرهنگی به عنوان اجاره بها نمیگیریم یعنی صد میلیارد تومان به حوزه فرهنگی کمک کرده ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: قرار دیگری هم داشتیم که این موضوعات در وب سایت شفافیت قید شود که متاسفانه این کار هم انجام نگرفته است.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن