اجتماعی

مجلس لایحه مدیریت واحد شهری را بررسی و تصویب کند

يکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۰:۳۴ مجلس لایحه مدیریت واحد شهری را بررسی و تصویب کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: از فراکسیون مدیریت شهری مجلس شورای اسلامی می خواهیم تا به فکر تصویب لایحه مدیریت واحد شهری باشد.

مجلس لایحه مدیریت واحد شهری را بررسی و تصویب کند

به گزارش خبرنگاراجتماعی فارس، حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران در نطقی پیش از دستور گفت: مردم تهران سلام. امروز سه سال از استقرار مدیریت شهری می گذرد اما در این زمان شاهد آن هستیم که نهادهای انتخاب شده از سوی مردم مورد حمله قرار گرفته و به آن فشار وارد می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نمونه بارز این هجمه ها اتفاقاتی است که در مجلس یازدهم رخ داده است به گونه ای که حتی نهادی که باید در رأس امور باشد نتوانست در موضوع تعویق برگزاری کنکور عملکرد درستی داشته باشد.

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر به خصوص شورای اسلامی تهران از این آفت دور نمانده است و جریانی که امید مردم مانع از حضور آنها در شورا بوده اکست در این سه سال از هیچ تلاشی برای کم اثر کردن این شورا دست برنداشته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خاطرم هست در مدیریت شهری قبلی تنها تکمیل 4 کیلومتر از یک اتوبان آن هم پس از چند سال به خبر اول ساعت 21 تبدیل شد در حالی که امروز حفظ و گسترش و احیای کمربند سبز تهران که به اذعان همه کارشناسان مانع از بروز سیل در دو سال اخیر در تهران شد در هیچ کدام از بخش های خبری و رسانه ها مطرح نشد.

نظری گفت: ساخت چندین هکتار بوستان و ساخت چندین ایستگاه مترو و خیلی از چیزهای دیگر حتی به اندازه یک خط زیرنویس در شبکه خبر هم نشد.

وی ادامه داد: این در حالی است که به محض آنکه شورای شهر تهران براساس وظایف قانونی خود تصمیم به تغییر نام چند خیابان را گرفت دلواپسان و توپخانه رسانه ای آنها کار خودش را شروع کرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: این در حالی است که یادشان رفته است که اولین تصمیمشان پس از حضور در مجلس شورای اسلامی تغییر نام فرودگاه مهرآباد بود و یادشان رفته در زمان حضورشان در مدیریت شهری چند نام را در این شهر تغییر دادند.

وی افزود: این روش روش مناسبی نیست و کاش از آنچه در مجلس امروز رخ داده است درس بگیرند و یادشان باشد که فشار به هیچ کدام از نهادهای برآمده از دل مردم نتیجه و عاقبت خوبی نخواهد داشت.

نظری گفت: چرا عده ای تلاش دارند از رأی دهنده های سال 96 انتقام گرفته و آن ها را برای آمدن پای صندوق ها در سال 1400 دل سرد می کنند. مگر نه اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی باید اولویت اول ما باشد؟

وی خطاب به اعضای فراکسیون مدیریت شهری گفت: حالا از شما که عمدتا سابقه حضور در مکدیریت شهری در گذشته را داشته اید می خواهیم به جای آنکه به فکر کاهش اختیارات مدیریت شهری باشید به فکر تصویب لایحه مدیریت واحد شهری باشید تا مدیریت شهری کارآمد تر از گذشته باشد.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن