اجتماعی

کدام پروژه‌های شهری، سال 1400 در تهران اجرا می‌شود؟

دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۵:۴۳ کدام پروژه‌های شهری، سال 1400 در تهران اجرا می‌شود؟

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران با اشاره به اینکه بخش غربی زیرگذر گلوبندک تا چند روز آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، گفت: پروژه‌های عمرانی برای سال 1400 پس از نهایی شدن بودجه شهرداری در شورای شهر اعلام خواهد شد.

کدام پروژه‌های شهری، سال 1400 در تهران اجرا می‌شود؟

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره خبر خوش این معاونت برای شهروندان تهرانی،‌ اظهار داشت: خوشبختانه تمام پروژه‌هایی که برای سال 99 در پایتخت آغاز کرده بودیم به پایان رسیده و تعدادی نیز آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: بهره‌برداری از زیرگذر گلوبندک از جمله پروژه‌های مهم در تهران بوده که دارای دو بخش شرقی و غربی است که قسمت غربی آن تا چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون فنی و عمرانی شهردار تهران خاطرنشان کرد: بیش از 8 آسانسور و 4 پله‌برقی برای این بخش پیش‌بینی شده و زمانی که گواهی استاندارد آسانسورها را بگیریم پروژه‌ کاملا در بخش غربی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و شهروندان تهرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

دیلمی خاطرنشان کرد: بخش شرقی زیرگذر گلوبندک نیز تا تابستان سال 1400 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت و برنامه‌های معاونت فنی و عمرانی برای سال جدید در پایتخت چیست گفت: منتظر هستیم که موضوع بودجه در شورای شهر تهران کاملاً به سرانجام برسد و پس از آن به صورت دقیق بر اساس بودجه برنامه‌ها اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن