یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران و قم از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری مینماید.
موقعیت شغلی | شرایط احراز | مزایا |
---|
کارگر ساده | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن بین 25-40
- حداقل تحصیلات سیکل
- سابقه کاری نیاز حداقل 1سال
- محل سکونت: استان قم
| - بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی از ماه دوم
- سرویس رفت و برگشت
- هدایای مناسبتی
|
راننده لیفتراک | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن بین 25-40
- حداقل تحصیلات دیپلم
- حداقل یکسال سابقه کاری
- دارنده گواهینامه رانندگی لیفتراک
- محل سکونت: استان قم
| - بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی از ماه دوم
- سرویس رفت و برگشت
- هدایای مناسبتی
|
کارگر فنی-جوشکار | - جنسیت: آقا
- نوع قرارداد: تمام وقت
- سن بین 25-40
- حداقل تحصیلات دیپلم
- حداقل یکسال سابقه کاری
- مسلط به جوشکاری
- محل سکونت: استان قم
| - بیمه تامین اجتماعی
- بیمه تکمیلی از ماه دوم
- سرویس رفت و برگشت
- هدایای مناسبتی
|
کارشناس بازرگانی- صادرات | - جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- مسلط به زبان انگلیسی شامل مکالمه و مکاتبات بازرگانی
- تسلط به سامانه جامع تجارت
- آشنا به استانداردهای صدور کالا
- آشنا به قوانین و مقررات صادرات کالا
- آشنایی با حقوق بین الملل و تجارت بین الملل و قوانین بازرگانی خارجی (اینکوترمز)
- مسلط به فرآیندهای بازرگانی خارجی نظیر ثبت سفارش، امور گمرکی، ترخیص کالا، حمل و نقل بین المللی
- پیگیر و نتیجه گرا، متعهد و مسئولیت پذیر، بادقت و با تمرکز در امور محوله
- مسلط به نرم افزارهای Office به ویژه Excel و Word
- محل سکونت: تهران
شرح وظایف: - تشکیل پرونده های جدید صادراتی و دریافت تاییدیه ها
- انجام تشریفات گمرکی مرتبط با ارسال محموله های صادراتی از جمله هماهنگی های مورد نیاز با انبار، حمل و نقل، اظهار نامه
- آماده سازی اسناد حمل از قبیل پروفرما، اینویس، پکینگ و غیره
- امور مربوط به بیمه محوله های صادراتی و دریافت بیمه نامه ها و اقدام جهت پرداخت حق بیمه
- امور مربوط به گواهی بازرسی مربوط به محموله های صادراتی و دریافت گواهی بازرسی
- اقدام جهت پرداخت هزینه های صادراتی
- انجام امور مربوط به دریافت تاییدیه های وزارت خارجه و سفارتها جهت اسناد صادراتی
- بروز رسانی آمارهای صادراتی
| - بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
- بسته های معیشتی
|
کارشناس بازرگانی- خرید و تامین کالا | - جنسیت: خانم
- نوع قرارداد: تمام وقت
- مسلط به زبان انگلیسی شامل مکالمه و مکاتبات بازرگانی
- تسلط کامل به فرآیندهای تامین مواد اولیه
- تسلط کامل بر فرآیندهای یافتن منابع تامین مواد اولیه (آشنایی با مواد اولیه و تامین کنندگان صنایع شیمیایی مزیت محسوب می شود.)
- تسلط به سامانه جامع تجارت
- تسلط به روند واردات کالا، صادرات
- مسلط به قوانین و مقررات تجارت بین الملل
- مسلط به فرآیند ثبت سفارش، امور گمرکی، ترخیص کالا ، حمل و نقل بین المللی
- پیگیر و نتیجه گرا، متعهد و مسئولیت پذیر، بادقت و با تمرکز در امور محوله
- مسلط به نرم افزار های Office به ویژه Excel و Word
- محل سکونت: تهران
شرح وظایف: - جستجو و یافتن منابع جهت تامین مواد
- یافتن تامین کنندگان مواد اولیه، اخذ تائیدات کیفی محصولات و به روز رسانی لیست تامین کنندگان
- ارزیابی تامین کنندگان قبل و بعد از خرید بر اساس شاخص های موجود
- آنالیز و مقایسه قیمت های تامین کنندگان بر اساس نرخ ارز و تورم
- برنامه ریزی و مدیریت زمان در تامین کیفی و به موقع سفارشات
- پیگیری مراحل پرداخت و کنترل شرایط اجرای قراردادهای تامین
- پیگیری مشکلات خرید از ابتدای فرآیند خرید تا رسیدن کالا به انبار و کارخانه
- تهیه و ارائه گزارشات
- صدور و تنظیم فرم های مربوطه و اخذ تائیدیه های مربوطه
- پردازش اطلاعات، طبقه بندی و نگهداشت اسناد
- هماهنگی و برگزاری جلسات با تامین کنندگان
| - بیمه تکمیلی
- پاداش
- هدایای مناسبتی
- بسته های معیشتی
|
از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی