استخدام

استخدام ۵ عنوان شغلی در تهران و قم

یک شرکت معتبر جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران و قم از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلیشرایط احرازمزایا
کارگر ساده
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن بین 25-40
  • حداقل تحصیلات سیکل
  • سابقه کاری نیاز حداقل 1سال
  • محل سکونت: استان قم
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی از ماه دوم
  • سرویس رفت و برگشت
  • هدایای مناسبتی
راننده لیفتراک
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن بین 25-40
  • حداقل تحصیلات دیپلم
  • حداقل یکسال سابقه کاری
  • دارنده گواهینامه رانندگی لیفتراک
  • محل سکونت: استان قم
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی از ماه دوم
  • سرویس رفت و برگشت
  • هدایای مناسبتی
کارگر فنی-جوشکار
  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • سن بین 25-40
  • حداقل تحصیلات دیپلم
  • حداقل یکسال سابقه کاری
  • مسلط به جوشکاری
  • محل سکونت: استان قم
  • بیمه تامین اجتماعی
  • بیمه تکمیلی از ماه دوم
  • سرویس رفت و برگشت
  • هدایای مناسبتی
کارشناس بازرگانی- صادرات
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مسلط به زبان انگلیسی شامل مکالمه و مکاتبات بازرگانی
  • تسلط به سامانه جامع تجارت
  • آشنا به استانداردهای صدور کالا
  • آشنا به قوانین و مقررات صادرات کالا
  • آشنایی با حقوق بین الملل و تجارت بین الملل و قوانین بازرگانی خارجی (اینکوترمز)
  • مسلط به فرآیندهای بازرگانی خارجی نظیر ثبت سفارش، امور گمرکی، ترخیص کالا، حمل و نقل بین المللی
  • پیگیر و نتیجه گرا، متعهد و مسئولیت پذیر، بادقت و با تمرکز در امور محوله
  • مسلط به نرم افزارهای Office به ویژه Excel و Word
  • محل سکونت: تهران

شرح وظایف:

  • تشکیل پرونده های جدید صادراتی و دریافت تاییدیه ها
  • انجام تشریفات گمرکی مرتبط با ارسال محموله های صادراتی از جمله هماهنگی های مورد نیاز با انبار، حمل و نقل، اظهار نامه
  • آماده سازی اسناد حمل از قبیل پروفرما، اینویس، پکینگ و غیره
  • امور مربوط به بیمه محوله های صادراتی و دریافت بیمه نامه ها و اقدام جهت پرداخت حق بیمه
  • امور مربوط به گواهی بازرسی مربوط به محموله های صادراتی و دریافت گواهی بازرسی
  • اقدام جهت پرداخت هزینه های صادراتی
  • انجام امور مربوط به دریافت تاییدیه های وزارت خارجه و سفارتها جهت اسناد صادراتی
  • بروز رسانی آمارهای صادراتی
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی
  • بسته های معیشتی
کارشناس بازرگانی- خرید و تامین کالا
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مسلط به زبان انگلیسی شامل مکالمه و مکاتبات بازرگانی
  • تسلط کامل به فرآیندهای تامین مواد اولیه
  • تسلط کامل بر فرآیندهای یافتن منابع تامین مواد اولیه (آشنایی با مواد اولیه و تامین کنندگان صنایع شیمیایی مزیت محسوب می شود.)
  • تسلط به سامانه جامع تجارت
  • تسلط به روند واردات کالا، صادرات
  • مسلط به قوانین و مقررات تجارت بین الملل
  • مسلط به فرآیند ثبت سفارش، امور گمرکی، ترخیص کالا ، حمل و نقل بین المللی
  • پیگیر و نتیجه گرا، متعهد و مسئولیت پذیر، بادقت و با تمرکز در امور محوله
  • مسلط به نرم افزار های Office به ویژه Excel و Word
  • محل سکونت: تهران

شرح وظایف:

  • جستجو و یافتن منابع جهت تامین مواد
  • یافتن تامین کنندگان مواد اولیه، اخذ تائیدات کیفی محصولات و به روز رسانی لیست تامین کنندگان
  • ارزیابی تامین کنندگان قبل و بعد از خرید بر اساس شاخص های موجود
  • آنالیز و مقایسه قیمت های تامین کنندگان بر اساس نرخ ارز و تورم
  • برنامه ریزی و مدیریت زمان در تامین کیفی و به موقع سفارشات
  • پیگیری مراحل پرداخت و کنترل شرایط اجرای قراردادهای تامین
  • پیگیری مشکلات خرید از ابتدای فرآیند خرید تا رسیدن کالا به انبار و کارخانه
  • تهیه و ارائه گزارشات
  • صدور و تنظیم فرم های مربوطه و اخذ تائیدیه های مربوطه
  • پردازش اطلاعات، طبقه بندی و نگهداشت اسناد
  • هماهنگی و برگزاری جلسات با تامین کنندگان
  • بیمه تکمیلی
  • پاداش
  • هدایای مناسبتی
  • بسته های معیشتی

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن