ورزشی

واکنش فیفا و AFC به درخشش یوزهای ایرانی/ بازگشت به مسیر صحیح با یک پیروزی حیاتی!

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 21:40 منتشر شده در مورخ: 1400/03/13 شناسه خبر: 1740295 پس از کسب برد مقابل هنگ‌کنگ؛ واکنش فیفا و AFC به درخشش یوزهای ایرانی/ بازگشت به مسیر صحیح با یک پیروزی حیاتی! واکنش فیفا و AFC به درخشش یوزهای ایرانی/ بازگشت به مسیر صحیح با یک پیروزی حیاتی! صفحات رسمی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به پیروزی ملی‌پوشان فوتبال ایران واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در اولین بازی از مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بعد از یک سال وقفه به مصاف هنگ کنگ رفت و با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به برد شاگردان اسکوچیچ تیتر زد: تیم ملی ایران با پیروزی مقابل هنگ کنگ به مسیر درست برگشت.

همچنین صفحه توییتری فیفا واکنشی به برد امشب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ‌کنگ داشت و نتیجه به دست آمده، را به سه امتیاز حیاتی برای تیم ملی ایران دانست. در بازتاب خبر برد تیم ملی فوتبال ایران در صفحه فیفا آمده است: «تیم ایران توانست به سه امتیاز حیاتی برسد تا برای ساعاتی هم که شده بالاتر از بحرین قرار بگیرد و عراق را تحت فشار بگذارد».


تیم ملی کشورمان با این برد ۹ امتیازی شد و موقتا به رده دوم صعود کرد. عراق با ۱۱ امتیاز صدرنشین گروه است. بحرین با ۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد. دیدار بعدی تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه ۱۷ خردادماه از ساعت ۲۱ در مقابل تیم ملی بحرین خواهد بود.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1740295 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن