ورزشی

علی نژاد: جودو یک سال و نیم سخت را پشت سر گذاشت/ از جودوکاران انتظار داریم توان و تلاش خود را برای موفقیت بگذارند

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:43 منتشر شده در مورخ: 1400/01/08 شناسه خبر: 1720040 بازدید معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش از تمرینات تیم ملی جودو‌ علی نژاد: جودو یک سال و نیم سخت را پشت سر گذاشت/ از جودوکاران انتظار داریم توان و تلاش خود را برای موفقیت بگذارند علی نژاد: جودو یک سال و نیم سخت را پشت سر گذاشت/ از جودوکاران انتظار داریم توان و تلاش خود را برای موفقیت بگذارند معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه پشتیبان و حامی رشته جودو است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک از نزدیک نظاره گر تمرینات تیم ملی جودو شد.

تیم ملی جودو بعد از رفع تعلیق، جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا را دریافت کرده که این مهم با حمایت و پشتیبانی مجموعه مدیریتی ورزش کشور تحقق یافت. در جریان بازدید مهدی علی نژاد از تمرینات تیم ملی جودو، آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون، گزارشی از آخرین وضعیت جودو ایران در آستانِه رقابت های قهرمانی آسیا ارائه داد. مهدی علی نژاد در جریان بازدید از تمرینات تیم های ملی جودو اقایان و نابینایان با بیان اینکه جودو یک سال و نیم سخت را با توجه به تعلیق پشت سر گذاشت، اظهار داشت: خوشبختانه این سال های سخت با تدبیر و با بکارگیری ظرفیت حقوقی سپری و منجر به رفع تعلیق جودو شد و اکنون تیم ملی در آستانه رقابت های قهرمانی آسیا قرار دارد. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: اکنون که جودوی ایران با تلاش گروهی رفع تعلیق شده، از جودوکاران انتظار داریم که با تمام توان و تلاش خود در تاتامی ظاهر شوند. وی تلاش فدراسیون، کادر فنی و جودوکاران را در مسیر آمادگی برای حضور قدرتمند در رقابت های پیش رو ستود و اظهار داشت: آن چه اهمیت دارد، توان حداکثری جودوکاران بر روی تاتامی است و فارغ از هر نتیجه ای که بدست آید، این تلاش ستودنی خواهد بود. علی نژاد گفت: حریفان قدری در رقابت های قاره کهن حضور دارند اما توان و ظرفیت جودوی ایران هم بالاست و خوشبختانه تیم جوانی راهی مسابقات می شوند و در گذشته هم جودوکارانی بودند که در سنین ١٩ سالگی موفق به مدال های خوشرنگ شدند و امیدوارم این تیم هم به موفقیت خوبی برسد. وی وزارت ورزش و جوانان را حامی و پشتیبان جودو دانست و ابراز امیدواری کرد که جودوی ایران در رویدادهای پیش رو درخشش های خوبی داشته باشد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1720040 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن