ورزشی

بازدید رئیس فدراسیون والیبال از سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 12:25 منتشر شده در مورخ: 1400/03/25 شناسه خبر: 1743284 بازدید رئیس فدراسیون والیبال از سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی بازدید رئیس فدراسیون والیبال از سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی رییس فدراسیون والیبال از سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی بازدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، رقابت‌های قهرمانی والیبال نوجوانان آسیا قرار است شهریور ماه امسال به میزبانی کشورمان برگزار شود. در همین راستا محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال با حضور در مجموعه ورزشی آزادی ضمن برگزاری جلسه با قدرت‌اله سیف از سالن ۱۲ هزار نفری آزادی نیز بازدید به‌عمل آورد.

داورزنی در این بازدید در خصوص مشکلات، چالش ها و امکانات و تجهیزات لازم برای برگزاری این رقابت ها با سیف بحث و گفتگو کرد و میزان اهمیت این رقابت ها و حساسیت نهاد های بین المللی والیبال بر روی این رقابت ها را تشریح کرد. رئیس فدراسیون والیبال و مدیر مجموعه در این بازدید جایگاه تشریفات و مقامات، محیط فیزیکی بیرونی و درونی سالن، رختکن های تیم ها، مرکز رسانه ای مسابقات، زمین مسابقه را مورد بازدید و بررسی قرار داد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1743284 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران خرید بلیط هواپیما تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن