ورزشی

لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفت آبادان و شیمیدر/ تکلیف صعودکننده‌های نیمه‌نهایی به بازی سوم کشیده شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 23:26 منتشر شده در مورخ: 1400/01/08 شناسه خبر: 1720054 لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفت آبادان و شیمیدر/ تکلیف صعودکننده‌های نیمه‌نهایی به بازی سوم کشیده شد لیگ برتر بسکتبال| پیروزی نفت آبادان و شیمیدر/ تکلیف صعودکننده‌های نیمه‌نهایی به بازی سوم کشیده شد در ادامه رقابتهای لیگ برتر بسکتبال و در مرحله دوم پلی آف نفت آبادان و شیمیدر به پیروزی رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رقابتهای لیگ برتر بسکتبال با برگزاری دو بازی در مرحله دوم پلی آف ادامه یافت و تکلیف تیم‌های صعود کننده به نیمه نهایی به بازی سوم کشیده شد.

در نخستین بازی امروز پالایش نفت آبادان و ذوب آهن در بازی دوم به مصاف هم رفتند که در این بازی ذوب آهن در یک بازی نزدیک با نتیجه ۷۷ بر ۷۰ بر نفت غلبه کرد. نتیجه کوارترهای این بازی به شرح زیر است: ?کوارتر اول: ۲۲-۲۰ ذوب ?کوارتر دوم: ۹-۱۵ نفت ?کوارتر سوم: ۲۷-۱۷ ذوب ?کوارتر چهارم: ۱۹-۱۸ ذوب با این نتیجه دو تیم ۱-۱ برابر شدند و کار به بازی سوم کشیده شد. جاستین دنتمن با ۲۹ امتیاز ، ۱ ریباند، ۳ اسیست مؤثرترین و پرامتیازترین بازیکن ذوب آهن بود. سعید داورپناه با ۱۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ اسیست و ۱ استیل موثرترین و پرامتیازترین بازیکن نفت بود. در بازی دوم امروز شیمیدر و اکسون در بازی دوم به مصاف هم رفتند و شیمیدر موفق شد با نتیجه ۸۷ بر ۷۷ از سر اکسون عبور کند. نتایج کوارترهای این بازی به شرح زیر است: ?کوارتر اول: ۱۷-۲۱ شیمیدر ?کوارتر دوم: ۲۱-۱۵ اکسون ?کوارتر سوم: ۱۸-۲۹ شیمیدر ?کوارتر چهارم: ۲۱-۲۲ شیمیدر با این نتیجه دو تیم ۱-۱ برابر شدند و کار به بازی سوم کشیده شد. ایکه دیگو با ۲۱ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۳ اسیست دبل دبل کرد و مؤثرترین و پرامتیازترین بازیکن شیمیدر بود. ارسلان کاظمی با ۱۱ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۴ اسیست، ۲ استیل و ۱ بلاک دبل دبل کرد. زوران ورکیچ با ۲۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۱ اسیست، ۱ استیل و کورین هنری با ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۰ اسیست و ۳ استیل موثرترین و پرامتیازترین بازیکنان اکسون لقب گرفتند. بدین ترتیب بازی سوم که روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، دو تیم صعود کننده به نیمه نهایی لیگ برتر را مشخص خواهد کرد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1720054 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن