ورزشی

لیگ جهانی کاراته‌وان استانبول| صعود پورشیب به فینال/ کاراته‌کای ایرانی برای طلا روی تاتامی می‌رود

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 14:42 منتشر شده در مورخ: 1399/12/23 شناسه خبر: 1716683 لیگ جهانی کاراته‌وان استانبول| صعود پورشیب به فینال/ کاراته‌کای ایرانی برای طلا روی تاتامی می‌رود لیگ جهانی کاراته‌وان استانبول| صعود پورشیب به فینال/ کاراته‌کای ایرانی برای طلا روی تاتامی می‌رود ذبیح‌اله پورشیب دومین فینالیست ایران در لیگ جهانی کاراته وان استانبول شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اولین مرحله لیگ کاراته وان در سال ۲۰۲۱ از روز گذشته آغاز و تا فردا ۲۴ اسفند ماه در استانبول ترکیه برگزار می شود. در دومین روز از مسابقات ذبیح اله پورشیب در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم آقایان موفق شد با شکست تمامی حریفان خود راهی فینال شود.

پورشیب در دور نخست استراحت داشت و سپس در دور دوم با نتیجه شش بر یک در مقابل دانیل جورجی از مجارستان پیروز شد، همچنین در مرحله سوم نیز ولید دقالی از بلژیک را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. ذبیح اله پورشیب در دور چهارم مسابقات، میشل مارتینا از ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و در دور پنجم نیز با ایوان کویچ از کرواسی مبارزه کرد و نتیجه این دیدار دو دو مساوی شد که به دلیل قانون سنشو یعنی کسب اولین امتیاز پورشیب موفق شد پیروز از تاتامی خارج گردد تا راهی فینال این مسابقات شود. پورشیب در فینال فردا در مقابل دانیار یولداشف از قزاقستان که نایب قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۷ است به روی تاتامی خواهد رفت. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1716683 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن