ورزشی

برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 01:33 منتشر شده در مورخ: 1400/04/23 شناسه خبر: 1751377 برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی مجمع سالیانه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی فردا برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با هماهنگی دفتر امور مجامع وزارت ورزش و جوانان مجمع سالیانه فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک با حضور نمایندگان وزرات ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، روسای هیات‌های استانی و دیگر اعضا به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود.

بر همین اساس در این مجمع گزارش عملکرد اسکی ایران در سال ۱۳۹۹ و همچنین برنامه‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۰ مورد بررسی و رای گیری قرار خواهد گرفت. همچنین گزارش خزانه‌دار فدراسیون، بازرس و حسابرس مستقل فدراسیون نیز در مجمع عمومی سالیانه قرائت خواهد شد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی، روسای هیات‌های استانی به صورت آنلاین در این مجمع حضور خواهند داشت. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1751377 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن