سیاسی

سامانه‌های «فارس من» و «سوت‌زنی» بازوی نظارتی انتخابات است

سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ – ۰۵:۳۴ سامانه‌های «فارس من» و «سوت‌زنی» بازوی نظارتی انتخابات است

مدیرعامل خبرگزاری فارس خطاب به رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور گفت: سامانه‌های فارس من و سوت‌زنی این خبرگزاری بازوی قوی نظارتی برای انتخابات کشور است.

سامانه‌های «فارس من» و «سوت‌زنی» بازوی نظارتی انتخابات است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدحمیدضا کاظمی رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور عصر امروز (دو‌شنبه 25 اسفند) با حضور در خبرگزاری فارس با پیام تیرانداز مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار گفت: کارهای نظارت بر انتخابات بسیار سنگین است و عملاً از یک هفته بعداز عید نوروز هجمه‌ها شروع خواهد شد که قرار است صلاحیت داوطلبین را برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا بررسی کنیم ولی بنا داریم با جدیت و قاطعیت مقابل این افراد و گرو‌ه‌ها بایستیم و حتی حاضریم هزینه آن را هم بدهیم.

رئیس هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور تصریح کرد: اگر بعد مردمی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا افزایش پیدا کند کمک بزرگی به این هیأت کرده و در همین راستا می‌توانیم پیشنهادات و اعتراضات و شکایت‌های مردمی را سریعاً رسیدگی کنیم.

کاظمی از نظارت‌های مردمی بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور استقبال کرد و عنوان کرد: بایستی نیروهای متدین و ارزشی وارد عرصه انتخابات شده و خود را داوطلب حضور در انتخابات شوراهای شهر و روستا کرده و طعم شیرین خدمت‌رسانی را به مردم بچشانند.

در این دیدار پیام تیرانداز مدیرعامل خبرگزاری فارس خطاب به کاظمی گفت: کار هیأت نظارت بر انتخابات بسیار با اهمیت بوده و حساس است؛ می‌دانم که سختی‌های زیادی را در این راه متحمل خواهید.

وی افزود: سامانه‌های فارس من و سوت‌زنی خبرگزاری فارس می‌توانند به عنوان سامانه نظارت مردمی بازوی قوی نظارتی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باشند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز دانشکده ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز دانشکده ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن