ورزشی

جام جهانی شطرنج| ۲ برد، یک تساوی و یک شکست برای شطرنجبازان ایران در روز نخست

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:12 منتشر شده در مورخ: 1400/04/21 شناسه خبر: 1751084 جام جهانی شطرنج| ۲ برد، یک تساوی و یک شکست برای شطرنجبازان ایران در روز نخست جام جهانی شطرنج| ۲ برد، یک تساوی و یک شکست برای شطرنجبازان ایران در روز نخست روز نخست جام جهانی شطرنج ۲۰۲۱ سوچی روسیه با ۲ برد، یک تساوی و یک شکست برای شطرنجبازان ایران همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رقابتهای جام جهانی شطرنج از امروز در سوچی روسیه آغاز شد و شطرنجبازان ایران در دور نخست رقابتها به دو برد، یک تساوی و یک شکست دست یافتند.

نتایج دور اول نمایندگان ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ روسیه به شرح زیر است: پویا ایدنی و محمدامین طباطبایی بر حریفانی از بنگلادش و یمن پیروز شدند. احسان قائم مقامی مقابل حریف اندونزیایی به تساوی رسید. مبینا عالی نسب در مقابل حریفی از ترکیه شکست خورد. بدین ترتیب فردا ایدنی و طباطبایی حتی با یک تساوی به مرحله بعد صعود خواهند کرد. قائم مقامی نیز با یک برد به مرحله بعد خواهد رفت. اما مبینا عالی نسب در صورت پیروزی در بازی فردا شانس بازگشت به مسابقات را در بازی های تای بریک پیدا خواهد کرد. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1751084 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن