اجتماعی

به «مجرمان» اجازه جولان و خودنمایی نمی‌دهیم/تعقیب سایه‌به‌سایه در دستور کار پلیس آگاهی

يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۱ به «مجرمان» اجازه جولان و خودنمایی نمی‌دهیم/تعقیب سایه‌به‌سایه در دستور کار پلیس آگاهی

رئیس پلیس پایتخت‌ با بیان اینکه پلیس آگاهی باید مجرمان را سایه به سایه تعقیب و تحت مراقبت خود داشته باشد گفت: نباید به مجرمان اجازه جولان و خودنمایی داد.

به «مجرمان» اجازه جولان و خودنمایی نمی‌دهیم/تعقیب سایه‌به‌سایه در دستور کار پلیس آگاهی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع مدیران و معاونان پلیس آگاهی بیان داشت: مجرمان‌ را باید سایه به سایه تعقیب و تحت کنترل و مراقبت خود داشته باشید و نباید به مجرمان اجازه جولان دادن و خودنمایی دهید.
سردار "حسین رحیمی" با حضور در پلیس آگاهی تهران ، بیان داشت: پلیس آگاهی همواره در بحث کشف جرم و جنایت و حل معماهای پلیسی پیشتاز بوده و حل بسیاری از پرونده های مجهول و پیچیده توسط کارآگاهان کارکشته این پلیس به سرانجام رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه باید از جنبه‌های مختلف علمی و در بررسی رزومه کاری، پلیس اگاهی کشور ما در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر از قابلیت های بالاتری برخوردار است، عنوان داشت: حل صریح و دقیق پرونده های جنایی و پیچیده در پلیس اگاهی پایتخت می تواند اقتدار و جایگاه این پلیس مقتدر را ارتقاء بخشد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه با سرعت و دقت و صحت هر چه بیشتر به مشکلات مردم رسیدگی نمایید، بیان داشت: مالباخته ها و بزه دیدگان با امید آنکه به مشکلات آن ها رسیدگی خواهد شد و آن ها با تلاش پلیس آگاهی به حق خود خواهند رسید به شما مراجعه می کنند از این رو باید تلاش نمایید که با حل و فصل مشکلات مردم، اعتماد آنان را جلب کنید.

وی افزود: مشکلات مردم را مشکلات خود بدانید و برای حل آن، همه تلاش و همت خود را به کار ببندید.

سردار رحیمی با تاکید بر اینکه نباید بگذارید که مجرمان احساس آرامش داشته باشند، گفت: مجرمان را باید سایه به سایه تعقیب و تحت کنترل و مراقبت خود داشته باشید و نباید به مجرمان اجازه جولان دادن و خودنمایی دهید.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه امنیت مقوله ای فرا بخشی است و همه در تولید و تثبیت آن نقش دارند، گفت: امروز کشور عزیزمان از امنیت مطلوبی برخوردار است از این رو نباید اجازه داد که مجرمان با اقدامات مجرمانه خود احساس امنیت مردم عزیزمان را خدشه دار کرده و این مهم بخشی از ماموریت‌های پلیس آگاهی است که با رصد دقیق خود همواره مجرمان را کنترل کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون فراگستر رسپینا لاستیک بارز سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن