فرهنگ و هنر

پویش ملی «خادم ارباب کیست» برگزار می‌شود

اربعین

گزارش این فعالیتها از مخاطبین جمع آوری شده و سپس از سوی دبیرخانه پویش گزیده ای از آنها در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مشرق، پویش ملی "خادم ارباب کیست" ویژه نوجوانان و جوانان، با هدف "ترویج فرهنگ یاری امام در زندگی" در ایام اربعین حسینی برگزار می‌شود.

این پویش که با محوریت و الهام گیری از محتوای کتاب «خادم ارباب کیست: درس‌هایی از کلاس حضرت جون» نوشته سیدعلی اصغر علوی، برنامه‌ریزی شده است، به همت موسسه پویش و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و چند مجموعه مردمی برگزار می‌شود.

این پویش بر فعالیت هایی که مخاطب باید انجام دهد تا در زمره یاران امام حسین(ع) قرار گیرد، متمرکز است. تفاوت این پویش با مسابقات معمول کتابخوانی، در "فعالیت‌محوری" است و اساسا این پویش یک طرح مطالعاتی صرف نبوده و یک پویش عمل محور است. بدین معنا که گروه مخاطب باید تجارب خود از فعالیتهایی که بعد از مطالعه کتاب انجام داده‌اند را به منظور شرکت در پویش ارسال کنند.

علاقمندان می توانند ‘گزیده کتاب «خادم ارباب کیست: درس‌هایی از کلاس حضرت جون» را از طریق سایت WWW.KHADEM-ARBAB.IR تهیه کرده و یا نکات برگزیده آن را در صفحه اینستاگرام پویش به نشانی khadem_arbab_kist@ مطالعه کنند.

شرکت کنندگان پس از مطالعه اثر باید آموخته‌های عملی و فعالیت‌های خادمی خود را، به صورت فردی، خانوادگی و یا گروهی، از طریق انتشار پست اینستاگرام و تگ کردن صفحه khadem_arbab_kist@ با هشتگ های «#خادماربابکیست» و «#فعالیتبراییاری_امام» و یا ارسال مستقیم در پیام رسان بله به نشانی khadem_arbab_kist@ انتشار دهند.

گزارش این فعالیتها از مخاطبین جمع آوری شده و سپس از سوی دبیرخانه پویش گزیده ای از آنها در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد. همچین ایده های قابل پرورش جهت رشد و شتابدهی یکساله به مراکز رشد همکار معرفی میشوند.

این پویش تا ۲۵ مهر (۲۸ صفر) برگزار می شود و در تاریخ ۱۳ آبان (۱۷ ربیع الاول) همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام(ص) فعالیتهای برگزیده اعلام خواهد شد.

  • شهر خبر

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن