سیاسی

بازدید اعضای فراکسیون مناطق محروم از مناطق کمتر توسعه یافته با هدف پشتیبانی از تولید

يکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ – ۰۰:۴۵ بازدید اعضای فراکسیون مناطق محروم از مناطق کمتر توسعه یافته با هدف پشتیبانی از تولید

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس از بازدید اعضای این فراکسیون به همراه مقامات اجرایی مربوطه از مناطق کمتر توسعه یافته با هدف رفع موانع تولید و پشتیبانی‌ها از این بخش در مناطق محروم خبر داد.

بازدید اعضای فراکسیون مناطق محروم از مناطق کمتر توسعه یافته با هدف پشتیبانی از تولید

سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها از سوی مقام معظم رهبری گفت:‌ اعضای فراکسیون مناطق محروم مجلس در راستای تحقق شعار سال، بازدید از مناطق محروم و مناطق کمتر توسعه یافته با هدف رفع موانع تولید و نیز پشتیبانی‌ها از مناطق محروم را در دستورکار خود دارند.

وی افزود: برنامه ما در فراکسیون مناطق محروم بر این است که تا علاوه بر اعضای فراکسیون، مقامات اجرایی مربوطه را نیز در جریان بازدید با خود همراه کنیم تا موانع و مشکلات واحدهای تولیدی در مناطق محروم با حضور مقامات اجرایی شناسایی و در اسرع وقت مرتفع شود.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس اظهار داشت: ما بنا داشتیم که فردا یکشنبه 22 فروردین ماه سفری را به استان لرستان و شهرستان کوهدشت برای بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان داشته باشیم و تمام هماهنگی‌ها با مقامات اجرایی استان به عمل آمده بود ولی به خاطر قرمز بودن شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا، این سفر تا زمان بهتر شدن شرایط به تأخیر افتاد. همچنین قرار بود دوشنبه 23 فروردین نیز سفری را به سرپل ذهاب داشته باشیم که همین بیماری کرونا مانع سفر ما به این شهرستان شد و ان‌شاءالله به محض بهبود شرایط ما سفری را به این دو شهرستان برای انجام بازدید از واحدهای تولیدی آنها خواهیم داشت.

موسوی خاطرنشان کرد: در حوزه کار کمیسیون نیز ما در کمیسیون صنایع و معادن با هدف انجام وظیفه نظارتی خود هیات تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی را تشکیل دادیم تا تفحص از این شرکت‌ها به عمل آید.

وی افزود: صنعت فولاد، صنعت خودرو، صنعت سیمان و… صنایع مادر ما هستند و ما باید به صنایع به ویژه صنایع مادر توجه ویژه داشته باشیم و موانع را از پیش پای آنها برداریم.

رئیس فراکسیون مناطق محروم مجلس در پایان گفت: در حوزه معادن ما جزو کشورهای غنی در معادن مختلف هستیم و این بخش نیز نیاز به حمایت‌ها و مانع‌زدایی‌ها و به طور کل توجه بسیار است تا بتوانیم اقدامات خوبی را در این حوزه داشته و شاهد رونق تولید در این بخش باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 17 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن