سیاسی

روحانی: تلاش و خدمت را تا روز آخر ادامه خواهیم داد/ جنگ اقتصادی طولانی نخواهد بود

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ – ۱۸:۰۴ روحانی: تلاش و خدمت را تا روز آخر ادامه خواهیم داد/ جنگ اقتصادی طولانی نخواهد بود

رئیس‌جمهور گفت: نه تحریم دشمنان، نه جنگ اقتصادی، نه بدگویی کانال‌های ضدانقلاب و فارسی‌زبان خارج از کشور و نه برخی افرادی که ناآگاهانه سخنان ناراو می‌گویند، در روحیه و کار ما اثر نمی‌گذارد.

روحانی: تلاش و خدمت را تا روز آخر ادامه خواهیم داد/ جنگ اقتصادی طولانی نخواهد بود

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز در مراسم افتتاح طرح‌های کلان روستایی و عشایری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد،گفت: ۱.۵ میلیون نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: خدمات به روستائیان را باید تا ساعت آخر این دولت ادامه دهیم. تا پایان این دولت، تقریباً ۱۰۰ درصد از روستاهای کشور از برق بهره‌مند می‌شوند. برق رسانی ۱۵۰ روستا در ابتدای ۶ ماهه امسال بسیار حائز اهمیت بود.

رئیس جمهور گفت: گاز رسانی و برق رسانی به روستا‌ها در انتهای این دولت به مراحل پایانی می‌رسد و اخرین قدمهایش است البته به استثنا یکی دو استان مثل سیستان و بلوچستان که در این آمار مدنظر نیست. افتتاح‌های امروز ما رنگ و بوی خاصی داشت و ان‌شاءالله توفیق داشته باشیم این طرح‌ها را ادامه بدهیم.

وی با اشاره به روز روستا گفت: امروز در زمینه روستا و عشایر، بیش از ۱۳ هزار میلیارد تومان طرح افتتاح شد که مربوط به بخش‌های دولتی، نهادهای انقلاب، بسیج سازندگی، کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام و همه ارگان‌هایی که در این زمینه فعال بودند می‌شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه ما می‌دانیم روستائیان و عشایر چقدر برای ما مهم هستند، گفت: روستائیان عزیز، تولیدگران بزرگ کشور هستند و در مسئله امنیت غذایی که برای ما بسیار مهم است در شرایط جنگ اقتصادی و البته همیشه ما باید در مسئله مواد غذایی و محصولات کشاورزی روی پای خودمان بایستیم و این بار بر دوش روستائیان عزیز بوده است.

روحانی ادامه داد: روستاهای ما در صنایع دستی نقش زیادی دارند و در زمینه گردشگری هم در سال‌های اخیر نقش ارزشمندی پیدا کرده‌اند. روستاهای ما هم باید مراکز گردشگری باشند هم پاسداری فرهنگ ایران زمین و فرهنگی دینی و اسلامی ما باشند. همچنین روستائیان عزیز، مرزبانان خوب در سراسر کشور هستند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه همه دولت‌های بعد از انقلاب به روستاها خدمت کرده اند، گفت: فکر می‌کنم کار دولت یازدهم و دوازدهم قابل مقایسه باشد با دولت‌های گذشته و من از همه کارگزاران، مردم، کارگران، کشاورزان و کارمندان سراسر کشور تشکر می‌کنم. کار عظیم و بزرگی در این مدت انجام گرفته و این تلاش و خدمت را ما تا روز آخر و ساعت آخر این دولت ادامه خواهیم داد و در روحیه ما هیچ تزلزلی ایجاد نخواهد کرد.

روحانی ادامه داد: نه تحریم دشمنان، نه جنگ اقتصادی، نه بدگویی کانال‌های ضدانقلاب و فارسی‌زبان خارج از کشور و نه برخی افرادی که ناآگاهانه سخنان ناراو می‌گویند، در روحیه و کار ما اثر نمی‌گذارد. ما از خدا استمداد می‌طلبیم و دستمان را به سمت مردم خودمان دراز می‌کنیم و این ملت ما هستند که می‌توانند در همه جا یار کشور و استقلال و آزادی سرزمین بزرگ ما باشند.

رئیس‌جمهور در ادامه گفت: امروز روز مقامت و حضور در جبهه جنگ تحمیلی اقتصادی است و روستائیان نقش مهمی در این زمینه دارند.

وی افزود: این جنگ نمی تواند برای مدت طولانی ادامه داشته باشد، ولی اگر هم ادامه یابد، ما در برابر بیگانگان تسلیم نمی‌شویم. در نهایت این بیگانگان هستند که تسلیم مقاومت مردم ما خواهند شد. بی‌تردید ما دشمن را واردار به تسلیم خواهیم کرد و این مقاومت و ایستادگی برای ملت ما بسیار ارزشمند است.

ادامه دارد…

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن