سیاسی

مذاکره مجدد با آمریکا مغایر با عقل و منطق است/ شاهد کمبودهای تصنعی در بازار هستیم

جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۲:۵۵ مذاکره مجدد با آمریکا مغایر با عقل و منطق است/ شاهد کمبودهای تصنعی در بازار هستیم

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه مذاکره مجدد با آمریکا مغایر با عقل و منطق است، گفت: دولت به دنبال آن است تا با ایجاد کمبودهای تصنعی در بازار و همچنین سوءمدیریت‌های ساختگی و ایجاد مشکل در سیستم توزیع اقلام ضروری در کشور موجب اعمال فشار به مردم را فراهم آورد و از این رهگذر نظام را وادار به مذاکره کند.

مذاکره مجدد با آمریکا مغایر با عقل و منطق است/ شاهد کمبودهای تصنعی در بازار هستیم

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت: در روزهای اخیر شاهد صف‌های طویل برای خرید مرغ و روغن هستیم و این درحالی است که به ادعای خود دولتمردان روغن و مرغ به اندازه مورد نیاز در کشور تولید می‌شود.

وی افزود: ما در این دولت با پدیده‌ای به نام اقتصاد سیاسی مواجهیم و آن هم این است که دولت معیشت مردم را به گروگان گرفته تا نظام را به مذاکره با آمریکا وادار سازد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت به دنبال آن است تا با ایجاد کمبودهای تصنعی در بازار و همچنین سوءمدیریت‌های ساختگی و ایجاد مشکل در سیستم توزیع اقلام ضروری در کشور موجب اعمال فشار به مردم را فراهم آورد و از این رهگذر نظام را وادار به مذاکره کند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: ما در ماجرای برجام هم شاهد این نوع کمبودهای تصنعی در بازار بودیم که اعمال شد و با ایجاد کمبودها در حوزه اقلام مورد نیاز مردم فشارهایی را به مردم اعمال کرده است.

وی افزود: علاوه بر این که مذاکره مجدد با آمریکا مغایر با عقل و منطق است، مغایرت علنی با فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیز دارد که فرمودند تا تحریم ها به طور کامل برداشته نشود مذاکره دیگری انجام نمی‌شود و هر گونه مذاکره را منوط به برداشتن تحریم‌ها کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اخیرا در توئیت‌های آقای ظریف و آقای آشنا و همچنین اظهارنظرهای آقای روحانی می‌بینیم که موضوع مذاکره با آمریکا و بازگشت آمریکا به برجام مطرح می‌شود که این مسأله مغایر فرمایشات مقام معظم رهبری در این حوزه است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز دانشکده ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز دانشکده ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن