اقتصادی

تدوین 371 بسته سرمایه گذاری برای فعال سازی معادن کوچک

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ – ۱۶:۵۶ تدوین 371 بسته سرمایه گذاری برای فعال سازی معادن کوچک

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی گفت: در راستای اجرای طرح احیای معادن و فعال سازی معادن کوچک، 371 بسته سرمایه گذاری برای راه اندازی و پیشبرد اهداف این بخش تدوین شده است.

تدوین 371 بسته سرمایه گذاری برای فعال سازی معادن کوچک

به گزارش فارس، وجیه الله جعفری، رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی در جلسه پایش اقدامات و برنامه های طرح احیاء و فعال سازی معادن کوچک اظهار داشت: بسته های مزایده برای اجرا در 10 استان کشور و به صورت پایلوت در استان های مازندران و کرمان تهیه شده است که در گام نخست، معادن زغال سنگ، مس، سنگ آهن، پلی متال و کرومیت را شامل می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بسته ها به صورت هدفمند تهیه شده و در آن فرآیند واگذاری و همچنین جایگاه مجموعه های حمایتی همچون صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی مشخص شده است.

فعال سازی 61 معدن در اردیبهشت امسال

رئیس هیات عامل ایمیدرو با بیان اینکه در اردیبهشت امسال 61 معدن احیاء و فعال شده است، افزود: سال گذشته 253 معدن کوچک و متوسط در کشور احیا و فعال شد. همچنین طی این مدت 15 واحد فرآوری به منظور صدور جواز تاسیس، افزایش ظرفیت و تامین مواد اولیه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 470 معدن از ابتدای طرح تاکنون احیاء و توسعه یافته است، گفت: فعال سازی 200 معدن در سال جاری مورد توجه است.

در این جلسه ویدئو کنفرانسی، جمشید ملارحمان مشاور رئیس هیات عامل ایمیدرو، رضا عظیمی مجری طرح احیاء، فعال‌ سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، محمدرضا بهرامن رئیس خانه معدن ایران، فرید دهقانی مدیرعامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی، داریوش دیودیده مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی و امید امامی مدیر معادن ایمیدرو حضور داشتند و سخنانی را پیرامون برنامه ها و اقدامات انجام شده در توسعه معادن کوچک مطرح کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون بیمه رازی زمزم بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن