ورزشی

المپیک توکیو| رئیس توکیو 2020: افتتاحیه بازیها یک مراسم باشکوه است تا فستیوال/ رئیس WHO: المپیک زمینه ساز پایان کرونا است

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 20:56 منتشر شده در مورخ: 1400/04/31 شناسه خبر: 1753523 اظهارات هاشیموتو و دکتر تدروس در استانه برگزاری المپیک المپیک توکیو| رئیس توکیو 2020: افتتاحیه بازیها یک مراسم باشکوه است تا فستیوال/ رئیس WHO: المپیک زمینه ساز پایان کرونا است المپیک توکیو| رئیس توکیو 2020: افتتاحیه بازیها یک مراسم باشکوه است تا فستیوال/ رئیس WHO: المپیک زمینه ساز پایان کرونا است رئیس کمیته برگزاری توکیو 2020 در توصیف مراسم افتتاحیه بازی های المپیک 2020، این مراسم را یک موقعیت باشکوه تا یک جشن و یا فستیوال توصیف کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساهی شیمبان، ورزشکاران قراراست فردا (23 جولای) به استادیوم ملی ژاپن بروند تا ناروهیتو امپراتورژاپن، بازیهای المپیک 2020 را رسما افتتاح نماید. حضور هیچ تماشاگری برای این رویداد مجاز نخواهد بود و صندلیهای مراسم فقط برای مقامات بلندپایه، دیپلماتها، اعضای کمیته بین المللی المپیک و حامیان مالی المپیک اختصاص داده شده تا مخاطرات ناشی از همه گیری ویروس کووید 19 با حداقل شرکت کنندگان کاهش یابد.

سیکو هاشیموتو، رئیس کمیته برگزاری توکیو 2020 بازی های المپیک توکیو را به عنوان بازیهای "بهبود و بازسازی" پس اززلزله و سونامی مارس 2011 معرفی کرد و افزود: بهبودی حاصل از زلزله بزرگ شرق ژاپن درمراسم افتتاح برجسته تر خواهد شد.

هاشیموتو در خصوص برگزاری بازی ها و مراسم افتتاحیه گفت: این موضوع باید در مفاهیم مراسم گنجانده شود. این انتظار من و عزم من نیز بدون تغییراست. من نمی توانم محتوای آنچه را که قراراست در طول مراسم نشان دهیم، فاش کنم. به دلیل وضعیت همه گیری، دوست داریم تا آنجا که ممکن است افراد وضعیت بهبودی را مشاهده کنند. این مراسم یک فستیوال نیست. آنچه من فکر می کنم این است که می خواهیم یک مراسم باشکوه داشته باشیم اما با روحیه بهبودی. بازیها یکسال به تعویق افتاد و من باید اعتراف کنم که ما در یک سال گذشته بسیار درگیر کووید 19 بودیم و همواره از جهانیان به خاطر پشتیبانی سپاسگزار بودیم. ما برنامه هایی را همراه با دولت ژاپن با همین پشتیبانی انجام داده ایم.

*رئیس سازمان بهداشت جهانی: توکیو 2020 زمینه ساز اراده برای پایان بحران کرونا است

رئیس سازمان بهداشت جهانی (WHO) اظهارداشت بازیهای المپیک درتوکیومی تواند "همبستگی وعزم راسخ" رابرای پایان دادن به بیماری همه گیرکووید 19 را روشن تر کند.

دکتر تدروس آدهانوم در جریان سخنرانی اصلی خود در حاشیه نشست کمیته بین المللی المپیک (IOC) هشدار داد بیماری همه گیر کرونا که باعث تعویق بازیهای المپیک شد، هنوز پایان نیافته است.

دکتر تدروس پیش بینی کرد که بیش از 100000 نفر تا زمان پایان المپیک 2020 توکیو در 8 آگوست در کشورهای مختلف جهان در اثر کرونا جان خود را از دست خواهند داد اما خاطر نشان ساخت که این بازیها می تواند جشن امید باشد.

دکتر تدروس که در حین سخنرانی خود ماسک به صورت نداشت، گفت: ممکن است امسال جشن ها بی صدا باشد، اما پیام امید اهمیت بیشتری دارد. ممکن است این بازیها همان لحظه ای باشد که جهان را متحد می کند و با واکسیناسیون 70 درصد از جمعیت هر کشور تا اواسط سال آینده،همبستگی و عزم راسخ ما برای پایان دادن به همه گیری را روشن تر می کند.

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1753523 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن