اجتماعی

شهدای «خیابان پاسداران» توطئه بزرگی را خنثی کردند/ خون شهدا سند مظلومیت نظام است

پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ – ۰۸:۲۳ شهدای «خیابان پاسداران» توطئه بزرگی را خنثی کردند/ خون شهدا سند مظلومیت نظام است

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه خون شهیدان بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت این نظام است، گفت: باب شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است.

شهدای «خیابان پاسداران» توطئه بزرگی را خنثی کردند/ خون شهدا سند مظلومیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری در آیین نکوداشت شهدای فاطمیه حادثه 20 بهمن 96 خیابان پاسداران تهران و مراسم رونمایی از کتاب «ایستگاه هفتم» و اهداء آثار شهدای ناجا به موزه شهدای بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، شهدای عرصه نظم و امنیت، شهدای فاطمیه و امام شهدا(ره) و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز مدظله العالی و تبریک ورود به ماه رجب اظهار داشت: همه شهدای ما جایگاه رفیعی دارند اما شهدای ماجرای خیابان پاسداران یک تفاوت دارند چرا که توطئه بزرگی را خنثی کردند.

وی با اشاره به اینکه مظلومیت شهدای خیابان پاسداران بیشتر از شهدای دیگر است افزود: آثار مجاهدت این شهیدان در امنیت کشور مشهود است. این شهدای بزرگوار که در ایام شهادت حضرت صدیقه کبری(س) به شهادت رسیدند توطئه بزرگ و عظیمی را خنثی کردند و جا دارد ما همیشه یاد و خاطره این شهدای گرانقدر را زنده نگه داریم.

فرمانده ناجا عنوان کرد: برای پیش رفتن بر مبنای گام دوم انقلاب براساس بیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باید به شهدا تاسی کرد و راه آنان را ادامه داد.

سردار اشتری از خانواده معظم شهدا به ویژه خانواده شهدای حادثه خیابان پاسداران تقدیر و تشکر کرد و گفت: خدمتگزاری به خانواده این عزیزان توفیق بزرگی است که امروز نصیب ما شده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: فتنه ای که به واسطه یک فرقه افراطی رخ داد تنها بخشی از توطئه ها بود و از زمان قبل از انقلاب تاکنون دشمن همواره در حال ایجاد تنش و اختلال است و همواره شاهد توطئه و اتفاقات مختلف بوده ایم به گونه ای که بعد از انقلاب اسلامی در شمال و شرق کشور، در هنگ مرزی پاوه، کردستان و … منافقان و گروه های مختلف قصد براندازی نظام را داشتند که با تدابیر امام(ره) و پای کار بودن و هوشیاری مردم به نیت پلید خود نرسیدند.

سردار اشتری ادامه داد: دشمنان آرام ننشسته و بعد از آن 8 سال جنگ را به مردم ایران تحمیل کردند؛ صدام با کمک تمامی کشورها به غیر از دو کشور با حمایت های آمریکا در آن مدت با ایران جنگید اما مردم مقاومت کرده و این نظام مقدس پایدار ماند.

وی ادامه داد: بزرگترین توطئه دشمن، جنگ تحمیلی بود که در نهایت به پیروزی رسیدیم؛ فتنه های سال های 78، 88، 96 و 98 از جمله مواردی است که دشمن تلاش کرده اصل نظام و انقلاب را نابود کند اما موفق نشده و با هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی و هوشیاری مردم همه آنها خنثی شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه خانواده شهدا با خدا معامله کرده اند، اظهار داشت: خون شهید از زمان جاری شدن بر زمین اثر خود را می گذارد؛ خون شهیدان بهترین سند برای حقانیت و مظلومیت این نظام است.

سردار اشتری با بیان اینکه باب شهادت در نیروی انتظامی باز است، خاطر نشان کرد: نیروها همواره در حال جهاد هستند؛ امروز نیز آرامش و امنیت ما در گرو خون این شهیدان است.

وی افزود: تمام شهدا به ویژه سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز برای امنیت کشور جان داد هر چند که در کیلومترها و دور از وطن به شهادت رسید اما همواره در حال تلاش برای امنیت این مردم بود.

سردار اشتری با بیان اینکه امروز هر چه روحیه ایستادگی بیشتری در مردم ما باشد شاهد رشد کشور خواهیم بود، افزود: این روحیه نیز مدیون خون شهدا است که امیدواریم بتوانیم مسئولیت خود را در برابر شهدا انجام دهیم و شرمنده این خانواده عزیزان نباشیم.

گفتنی است، آیین نکوداشت شهدای فاطمیه ( شهدای اغتشاشات خیابان پاسداران) و اهدای آثار شهدای ناجا به موزه شهدا عصر امروز با حضور سردار اشتری فرمانده ناجا، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ناجا، سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از خانواده های این شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن