ورزشی

لیگ والیبال لهستان| برد اسکرا با ستاره ایرانی/ درخشش عبادی پور در آغاز مرحله پلی‌آف پلاس لیگا

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 18:05 منتشر شده در مورخ: 1400/01/01 شناسه خبر: 1718820 لیگ والیبال لهستان| برد اسکرا با ستاره ایرانی/ درخشش عبادی پور در آغاز مرحله پلی‌آف پلاس لیگا لیگ والیبال لهستان| برد اسکرا با ستاره ایرانی/ درخشش عبادی پور در آغاز مرحله پلی‌آف پلاس لیگا تیم اسکرا بلخاتوف که میلاد عبادی‌پور ستاره تیم ملی کشورمان را در اختیار دارد، مرحله پلی‌آف پلاس‌لیگا را با پیروزی و درخشش بازیکن ایرانی خود آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور رفت مرحله پلی‌آف پلاس‌لیگا شنبه شب آغاز شد و تیم اسکرا بلخاتوف میزبان آسکو رسوویا بود که با نتیجه سه بر یک میهمان خود را شکست داد.

اسکرا در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۱۱ مغلوب شد، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ حریف خود را شکست داد تا امیدش برای صعود به مرحله بعد این رقابت‌ها افزایش یابد. میلاد عبادی‌پور بازیکن تیم ملی والیبال ایران در این مسابقه ۱۳ امتیاز شامل ۱۲ حمله و یک دفاع به دست آورد و از بازیکنان تاثیرگذار اسکرا در این پیروزی بود. دیدار برگشت این مرحله، روز یکشنبه هشتم فروردین ماه برگزار خواهد شد و عبادی‌پور و یاران در خانه حریف به میدان می‌روند. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1718820 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن