سیاسی

دستور کار هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه

پنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۹ – ۰۰:۵۳ دستور کار هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه

اعضای کمیسیون تلفیق بودجه 1400 هفته آینده رسیدگی به کلیات و نیز تبصره‌های این لایحه از «تبصره 1 تا 12» را در دستورکار خود دارند.

دستور کار هفته آینده کمیسیون تلفیق بودجه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستورکار جلسات کمیسیون تلفیق بودجه 1400 از شنبه ششم دی ماه تا پنجشنبه یازدهم دی ماه به شرح زیر است:

اعضای کمیسیون تلفیق در روز شنبه 6 دی ماه ارائه گزارش و بررسی چارچوب، جهت‌گیری‌ها و ویژگی‌های لایحه بودجه 1400، بررسی گزارش درآمدهای مالیاتی، بررسی گزارش واگذاری دارایی‌های مالی (اوراق)، بررسی گزارش فروش و درآمدهای نفتی پیشنهادی لایحه، بررسی گزارش درآمدهای ارزی پیش بینی شده در لایحه و رسیدگی به کلیات بودجه را در دستورکار خود دارند.

همچنین اعضای این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه هفتم دی ماه ادامه رسیدگی به کلیات بودجه و رسیدگی به جداول درآمدی را در برنامه کاری دارند.

برنامه کاری اعضای کمیسیون تلفیق در روز دوشنبه هشتم دی ماه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر ادامه رسیدگی به جداول درآمدی لایحه بودجه 1400 است.

اعضای کمیسیون در روز سه شنبه نهم دی ماه بخش درآمدی تبصره‌های (1)، (2)، (3)، (4) و (5) را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

دستورکار کمیسیون تلفیق در روز چهارشنبه دهم دی ماه ادامه رسیدگی به بخش درآمدی تبصره‌های (6)، (7)، (8)، (9)، (10) و (11) است.

اعضای کمیسیون تلفیق در روز پنجشنبه یازدهم دی ماه ادامه رسیدگی به بخش درآمدی تبصره (12) در برنامه کاری خود دارند.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن