سیاسی

صباغیان بافقی: نمایندگان مجلس پاسخی برای گرانی‌های اخیر ندارند

يکشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۳ صباغیان بافقی: نمایندگان مجلس پاسخی برای گرانی‌های اخیر ندارند

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: مشکلات گرانی و بدتر از آن فقدان نظارت منجر به دغدغه‌های زیاد مردم شده و ماشین گرانی به حرکت درآمده موجب له شدن مردم و اقشار ضعیف زیر چرخ‌های آن شده و نمایندگان پاسخی برای آن ندارند.

صباغیان بافقی: نمایندگان مجلس پاسخی برای گرانی‌های اخیر ندارند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 16 شهریور) در جلسه علنی مجلس و در تذکری با اشاره به گرانی‌های اخیر در کشور اظهار داشت: ما وقتی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌رویم دغدغه‌های مردم رابه عینه می‌بینیم؛ دغدغه آنها یک چیز بیشتر نیست و فقط گرانی است.

وی در توضیح بیشتر افزود: مشکلات گرانی و بدتر از آن فقدان نظارت منجر به دغدغه مردم شده و همین ماشین گرانی به حرکت درآمده و مردم و اقشار ضعیف را در زیر چرخ‌های خود له می‌کند.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد: گویا مسئولین به تماشای حرکت این ماشین نشسته‌اند.

صباغیان‌بافقی گفت: مجلس باید توضیح دهد که در طول این سه ماه از عمر فعالیتش چه کرده است چرا که ما پاسخی به مردم در این باره نداریم.

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نائب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر صباغیان بافقی گفت: ‌اوضاع افسار گسیخته گرانی برای همه مردم آزار دهنده است.

وی افزود:‌ مجلس شورای اسلامی با توجه به منشا آن که سیاست‌های اعمالی پولی و مالی است ورود خیلی جدی داشته و کمیسیون اقتصادی اقدامات خوبی درباره سیاست‌های بازار سرمایه و پولی داشته است ضمن اینکه در قالب جلساتی که رئیس مجلس با اقتصاددانان داشته‌اند و از طرف دیگر در جلسه شورای هماهنگی سران قوا درباره سیاست‌های انقباضی که در حوزه بانکی باید اعمال شود، اقداماتی رخ داده است.

نائب رئیس مجلس گفت: این اقدامات اثر مؤثر و روشنی در زندگی مردم نداشته ولی حتما کمیسیون‌های تخصصی مربوطه به ویژه کمیسیون اقتصادی باید ورود جدی‌تری داشته باشند تا بتوانیم گزارشات آن را در مجلس شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن