اقتصادی

ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران/تردد روان در هراز و کندوان

چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ – ۱۱:۵۴ ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران/تردد روان در هراز و کندوان

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: هم اکنون ترافیک در آزادراه کرج-قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا و در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، سنگین است، همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-تهران در برخی مقاطع هستیم.

ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران/تردد روان در هراز و کندوان

ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

* تردد روان در آزادراه قزوین-رشت و آزادراه تهران-شمال

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال بیان کرد: دوربین های نظارت تصویری تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت و آزادراه تهران-شمال در مسیر رفت و برگشت نشان می دهد.

وی اظهار کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

* ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران

محرابی نیا با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده ایران خودرو خبر داد.

* بیشترین تردد جاده ای در شبانه‌روز گذشته بین ساعات 17 تا 18

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2321 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17.3 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

‌* آزادراه ‌کرج-تهران با 119 هزار تردد پرترددترین جاده کشور

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه ‌کرج-تهران با 119 هزار تردد، آزادراه کرج-قزوین با 115 هزار تردد و آزادراه تهران-کرج با 107 هزار تردد ثبت شد.

* انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی

محرابی نیا با اشاره به انسداد 11 جاده به دلیل کاهش ایمنی، اظهار داشت: در حال حاضر محور وازک-بلده در مازندران، جاده پدافند جنوب غرب – امیدیه واقع در استان خوزستان، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین – همدان در کیلومتر 110، محور سروآباد-پاوه و محور گنج نامه-تویسرکان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه ها یادآور شد: همچنین محور رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان، جاده پونل-خلخال، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و محور فرعی شمشک-دیزین به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا هفت گردون بیمه رازی زمزم لاستیک بارز رسپینا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن