سیاسی

شهید سلیمانی در دفاع از مردم در برابر داعش عدالت علی (ع) را به نمایش گذاشت

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ – ۰۹:۱۲ شهید سلیمانی در دفاع از مردم در برابر داعش عدالت علی (ع) را به نمایش گذاشت

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعش و دفاع از مردم در برابر این گروه های تروریستی عدالت حضرت علی و حقوق بشر واقعی را به نمایش گذاشت .

شهید سلیمانی در دفاع از مردم در برابر داعش عدالت علی (ع) را به نمایش گذاشت

شارلی انویه تکیه نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: سالروز شهادت سردار دلها مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید حاج قاسم سلیمانی را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنند.

وی افزود: زبان از بیان خصوصیات و ویژگی‌های شهید سلیمانی قاصر است اما از برجسته‌ترین صفات وی می‌توان به ولایت‌مداری، اخلاص در عمل، مردمی بودن و توجه ویژه‌ای به جوانان اشاره کرد.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با داعش و دفاع از ملت‌ها در برابر این گروهک تروریستی هیچ تفاوتی بین مسلمان و غیرمسلمان قائل نمی‌شد او در دفاع از ملت‌ها در برابر اقدامات تروریست‌ها عدالت حضرت علی (ع) و حقوق بشر واقعی را به نمایش گذاشت.

شارلی انویه تکیه اظهار کرد: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث نمی‌شود که خط مقاومت متوقف شود و حرکت مجاهدت مهم و مقاومت را پرسرعت تر و حرکت مجاهدت و مقاومت ملت ایران با شتاب بیشتر نسبت به گذشته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: آمریکا نماد عینی و بارز تروریسم دولتی است و برای پیشبرد اهداف و از هیچ اقدام غیر انسانی فروگذار نمی‌کند.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت آمریکا در عرصه سیاسی و حقوق بشری بود و چهره کریه آنان را برای همگان عیان کرد و آنها بیش از پیش با این کار چهره خود را به جهانیان نمایان کرده‌اند.

وی افزود: مسیحیان آشوری و کلدانی ایران زیر پرچم ولایت دوشادوش هموطنان مسلمان خود در دفاع از ناموس این وطن ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند و در این مسیر لحظه ای درنگ نخواهند داشت.

انتهای پیام/

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز هفت گردون زمزم بایا لاستیک بارز رسپینا سفر می ایران فان بیمه البرز

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن