ورزشی

رونمایی از مربی تازه تیم ملی/ صحبت های خصوصی اسکوچیچ با عزیزی خادم

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 19:01 منتشر شده در مورخ: 1400/01/07 شناسه خبر: 1719830 رییس فدراسیون فوتبال و همراهان میهمان ویژه تمرین تیم ملی رونمایی از مربی تازه تیم ملی/ صحبت های خصوصی اسکوچیچ با عزیزی خادم رونمایی از مربی تازه تیم ملی/ صحبت های خصوصی اسکوچیچ با عزیزی خادم تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چهارمین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار تدارکاتی با سوریه از ساعت 17:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

در فاصله سه روز تا بازی دوستانه با تیم ملی سوریه، تمرین در تمرین تیم ملی فوتبال ایران امروز با حضور رسانه ها و شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حمید مهرعلی سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون و منصور قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال برگزار شد. عزیزی خادم در ابتدا در جمع ملی پوشان حضور یافت و برای آنها صحبت کرد.

پس از صحبت‌های شهاب‌الدین عزیزی خادم و مسئولان فدراسیون با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی دراگان اسکوچیچ برای لحظاتی بازیکنانش را جمع کرده و نکات مدنظر خود برای تمرین را به آنها اعلام کرد.

دراگان اسکوچیچ پس از صحبت‌های عزیزی خادم در جمع بازیکنان و کادر فنی برای لحظاتی به صورت خصوصی با رئیس فدراسیون صحبت کرد.

پس از حدود 30 دقیقه از شروع تمرین و در حالیکه خبرنگاران مشغول مصاحبه با شهاب‌الدین عزیزی خادم بودند مسئولان رسانه‌ای تیم ملی اعلام کردند آنها حق بازگشت به کنار زمین را ندارند زیرا زمان در نظر گرفته شده برای اهالی رسانه به اتمام رسیده است.

بازیکنان پس از ورود به زمین در قالب چند گروه به بازی حفظ توپ روی هوا مشغول شدند که در این بخش سردار آزمون و علیرضا بیرانوند شوخی‌های جالبی انجام دادند و صدای خنده‌ آنها به گوش خبرنگاران می‌رسید.

نرم‌دوی و پاس‌کاری‌های کوتاه بخش اول تمرین تیم ملی را شکل داد.

تمرینات بدنی بازیکنان هم زیر نظر خوان کارلوس گومز مربی بدنساز اسپانیایی تازه وارد تیم ملی پیگیری شد.

دراگان اسکوچیچ با جدیت خاصی تمرینات را پیگیری می‌کرد.

علیرضا بیرانوند، حامد لک و پیام نیازمند تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر ملادن‌زگارنیر انجام دادند.

بازیکنان تمرینات تاکتیکی زیر نظر مربی کروات تازه ماریو توت وارد تیم و وحید هاشمیان پیگیری کردند.

*واکنش کنعانی به شایعه جدایی از پرسپولیس

خبر جدایی محمدحسین کنعانی زادگان در پایان فصل و پیوستن وی به لیگ ستارگان قطر در فصل آینده در چند روز اخیر منتشر شده و همین موضوع باعث شد تا امروز در تمرین تیم ملی نمایندگان رسانه ها از این بازیکن در خصوص تصمیمش برای فصل آینده سوال بپرسند که کنعانی زادگان به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد: عشق است فقط پرسپولیس!

انتهای پیام/

https://www.dana.ir/1719830 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

دانلود آهنگ جدید خرید نهال خرید بلیط هواپیما تور کیش آهنگ های جدید '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن