استخدام

استخدام 14 عنوان شغلی در ایلیا استیل از تهران و البرز

استخدام ایلیا استیل

گروه صنعتی ایلیا استیل یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه در ایران جهت تکمیل سرمایه های انسانی خود در دفتر مرکزی و کارخانجات از استان های البرز و تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلیشرایط احراز

کارشناس حسابداری فروش

کد شغلی HR01

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • حداکثر سن 35 سال
  • سه سال سابقه کار مرتبط
  • مسلط به فرآیندهای حسابداری فروش
  • مسلط به اکسل
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی

پشتیبان فروش

کد شغلی HR02

  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • حداکثر سن 30 سال
  • سه سال سابقه کار مرتبط در حوزه پشتیبانی فروش
  • مسلط به کامپیوتر
  • پیگیر و پر انگیزه
  • دارای فن بیان مناسب
  • توانایی انجام بازاریابی تلفنی در صورت نیاز
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی

کارشناس برنامه ریزی فروش

کد شغلی HR03

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • شناسایی انحرافات فروش از تولید و پیش بینی
  • تحلیل روند فاکتورها و محاسبه فروش از دست رفته
  • بررسی و نظارت بر موجودی کالاها در انبار
  • پیگیری تولید بر مبنای نیازسنجی از بازار
  • راندمان سنجی مشتریان بر اساس فروش، هزینه و سودآوری، نرخ ریزش و پارامترهای مرتبط
  • محاسبه خواب سرمایه و شناسایی کالاهای راکد و کند فروش
  • افزایش بهره وری از طریق تحلیل و آنالیز KPI ها
  • هدف گذاری و تدوین سیاست های فروش و کنترل و ارزیابی آنها
  • تهیه داشبورد و گزارش های مورد نیاز در ادوار زمانی مورد نیاز
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی

کارشناس فروش

کد شغلی HR04

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • تلاش در جهت تحقق خط مشی و اهداف تعیین شده توسط مدیریت عامل
  • ارتباط مستمر با مراکز توزیع و فروش یا عاملین فروش محصولات.
  • مذاکره تلفنی با مشتریان و راهنمایی آن ها.
  • مذاکره حضوری با مشتریان جهت معرفی محصولات و خدمات .
  • ارتباط تلفنی یا حضوری با مشتریان در طی مدت زمان قرارداد تا تحویل محصول و خدمات.
  • تنظیم قرارداد فروش برای مشتریان با هماهنگی با مدیریت و ارسال به مشتریان .
  • شناسایی مناقصات مرتبط با محصولات و خدمات سازمان و اعلام آن به مدیریت جهت آماده سازی اسناد مناقصه .
  • ارائه گزارش بازدیدها و جلسات برگزارشده با مشتریان به مدیر فروش به طور منظم .
  • ارسال فرم نظرسنجی از مشتریان به مشتریان و پیگیری جهت دریافت نظرات مشتریان.
  • دریافت بازخورد مشتریان ،ثبت و رسیدگی به آن ها
  • همکاری در شناسایی عاملین فروش و بازاریابان
  • به روزآوری لیست عاملین فروش و بازاریابان
  • تهیه گزارش از عملکرد عاملین فروش و اطلاع نتایج به مدیر فروش
  • پیگیری جهت تحویل محصول و خدمات به مشتریان مطابق زمان بندی توافق شده
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی

کارشناس محصول

کد شغلی HR05

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • پیشنهاد راهکارهای بهبود به مسئول مافوق جهت اثربخشی سیستم مدیریتی
  • شناسایی نیازها و انتظارات ذی نفعان در ارتباط با محصول
  • پشتیبانی برای توسعه محصولات جدید
  • بهبود محصولات جاری شرکت
  • تحقیق بازار و بررسی روند صنعت و ارائه گزارش به مسئول مافوق
  • ممیزی داخلی و ارائه نتایج ان به مسئول مافوق
  • هماهنگی جهت ممیزی خارجی محصول و ارائه نتایج به مسئول مافوق
  • تجزیه و تحلیل نتایج اندازه گیری محصول و ارائه پیشنهاد در جهت بهبود
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی

مدیر IT

کد شغلی HR06

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس
  • مدیریت و راهبری توسعه و گسترش کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات
  • پیگیری و کنترل و نظارت بر تهیه و تامین نیازمندیهای سخت افزاری و طراحی و خرید سیستم های نرم افزاری و توزیع و تخصیص مناسب منابع
  • مطالعه، بررسی، پیشنهاد، انتخاب و تدوین متدولوژی ها، روش ها و استانداردهای مهندسی نرم افزار، سخت افزار و شبکه در مجموعه به صورت هماهنگ و یکپارچه
  • برنامه ریزی توسعه، ارتقاء و نگهداری تجهیزات سخت افزاری و شبکه و سیستم های مورد استفاده
  • پیگیری و اعمال هماهنگی در امر یکپارچه سازی سیستم های سخت افزاری، نرم افزاری
  • مدیریت تامین و حفظ امنیت اطلاعات و حریم خصوصی
  • ده سال سابقه کار مدیریتت حوزه فناوری اطلاعات در شرکت های بالای 500 نفر
  • محل کار: تهران دفتر مرکزی/ کارخانه

سرپرست سیستم و روش ها

کد شغلی HR07

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس مهندسی صنایع و یا مدیریت صنعتی
  • حداکثر سن 38 سال
  • هفت سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بالای 500 نفر
  • مسلط به تمامی فرآیندهای حوزه سیستم ها ، دستورالعمل ها و استراتژی سازمانی
  • مسلط به اکسل و پاور بی آی
  • محل کار: تهران، دفتر مرکزی

کارشناس برنامه ریزی تولید

کد شغلی HR08

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی صنایع
  • نظارت و پیگیری گزارش های روزانه تولید و پیگیری عدم تطابق
  • نهایی سازی و صحه گذاری برآورد منابع زمانی، نیروی انسانی، زمان. موارد مورد نیاز برای تولید محصولات
  • ثبت داده های تولید از جمله میزان تولید، مصرف مواد اولیه یا اقدامات کنترل کیفیت
  • جمع آوری اطلاعات، مانند نرخ تولید و پیشرفت، موجودی مواد
  • تهیه اطلاعات مربوط به ابزار، مواد، تجهیزات، تعداد کارگران مورد نیاز
  • زمانبندی دقیق برای استفاده صحیح از تعیین ظرفیت تولیدی و میزان سفارشات
  • تهیه برنامه تولید برای هر سفارش و ابلاغ آن به مدیر تولید جهت برنامه ریزی عملیات
  • اجرای برنامه های زمان سنجی و پیش بینی زمان استاندارد و ساخت محصولات
  • تسلط روی مباحث ارزیابی کار و زمان
  • تسلط روی برنامه ریزی تولید
  • آشنایی با مباحث کنترل موجودی
  • آشنایی متوسط با PowerBI
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارمند مرکز تماس

کد شغلی HR09

  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
  • پاسخگویی به مشتریانی که اقدام به خرید محصول و یا دریافت خدمات از شرکت را دارند.
  • هدایت و راهنمایی مشتری برای انتخاب بهتر محصول یا سرویس
  • حل مشکلات پیش آمده در حین خرید محصول یا سرویس برای مشتری
  • تهیه گزارشات لازم و مستند کردن اطلاعات جمع اوری شده و ارائه آنها به مدیر مربوطه
  • تماس با مشتریان و جمع اوری اطلاعات به شکل تلفنی
  • حضور در شیفتهای تعیین شده طبق برنامه زمانی هفتگی
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس طراحی محصول

کد شغلی HR10

  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی مکانیک
  • آشنایی با استانداردهای طراحی و قطعات
  • آشنایی با نرم افزارهای مهندسی AUTO CAD & Solid works بخصوص محیط sheet metal
  • علاقه مند به تحقیق و توسعه علمی-نوآوری
  • آشنایی کامل با فرآیند تولید و ساخت
  • آشنایی به طراحی محصول
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس تعمیرات و نگهداری

کد شغلی HR11

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل کارشناسی برق، صنایع، مکانیک

شرح شغل:

  • نظارت به روند اجرایی فعالیت های PM و تعریف فعالیت های جدید
  • تعریف سیستم کدگذاری تجهیزات
  • تهیه لیست خرید
  • نظارت بر گزارش تعمیرات اتفاقی و ثبت آنها
  • چک کردن دوره ای فعالیت های انجام شده و گزارش دهی

مهارت ها و توانایی های لازم:

  • تسلط به مباحث فنی مکانیک و برق و تعمیرات ماشین آلات و شیرآلات پنوماتیک و نئوماتیک
  • آشنایی با قطعات یدکی ماشین آلات
  • تسلط به کاتالوگ خوانی
  • تسلط به سیستم کدینگ PM
  • تسلط به برنامه ریزی نگهداری و تعمیرات

محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس امور نمایندگان خدمات پس از فروش

کد شغلی HR12

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل فوق دیپلم
  • آشنا به فرآیند خدمات پس از فروش
  • توانایی برگزاری همایش های دوره ای نمایندگان خدمات پس از فروش
  • آشنا با فرآیند جذب و برگزاری دوره های آموزشی نمایندگان
  • توانایی انجام امور نظارتی و بازرسی
  • آشنا به لوازم خانگی علی الخصوص حوزه تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و صنایع وابسته
  • شناسایی، ارزیابی و استاندارد سازی نمایندگان واجد شرایط
  • نظارت و ارزیابی دوره ای بر عملکرد نمایندگان بر اساس شاخص های تعریف شده
  • رسیدگی به امور اجرائی و مشکلات نمایندگان در راستای اهداف شرکت
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارشناس حسابداری

کد شغلی HR13

  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل لیسانس حسابداری
  • تهیه و بررسی هزینه ها، درآمد، فاکتور و سایر اسناد حسابداری
  • آشنایی کامل به اصول حسابداری
  • آشنایی نسبی به قوانین و مقررات بیمه ای و مالیاتی
  • آشنایی به گزارشات دارایی و بیمه ای
  • کنترل و مغایرت گیری منظم حساب های گروه با شرکت های زیرمجموعه
  • ثبت فاکتورهای خرید و فروش در سند حسابداری.
  • آشنا به کلیه امور مالی و حسابداری و صورتهای مالی، قوانین امور مالیاتی و بیمه تامین اجتماعی.
  • تسلط بر قوانین کار، بیمه و مالیات.
  • تسلط بر نرم افزار شماران و ویژن
  • تسلط بر نرم افزارهای Microsoft office
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

کارمند انتظامات

کد شغلی HR14

  • جنسیت: آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • مدرک تحصیلی: حداقل دیپلم
  • حفاظت و حراست تمام یا قسمتی از سازمان طبق دستورات صادره در تمامی اوقات شبانه روز
  • کنترل ورود و خروج افراد و نظارت بر استفاده صحیح از دستگاه حضور و غیاب
  • کنترل ورود وسایل نقلیه و حمل و نقل اموال، تجهیزات، اثاثیه و …طبق دستورات صادره و ثبت آنها در دفاتر مربوطه
  • گزارش چگونگی انجام وظیفه و شرح کلیه پیشامدها در مدت نگهبانی
  • تدوین صورت جلسه اتفاقات
  • هدایت مراجعین به مکانهای صحیح و مورد نظر و کنترل ورود و خروج آنها
  • حفاظت از وسایل نقلیه و پارکینگ های کارخانه و شرکت
  • انجام کدگذاری، تکثیر و بایگانی کلیدهای سازمان
  • تحویل کلیدها به افراد مورد نظر، ثبت سوابق و به روز سازی آن
  • کنترل دوره ای اماکن و درب های همیشه بسته
  • آشنایی با Word و Excel
  • محل کار: کارخانه شهرک صنعتی پرند

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را از طریق سیستم ارسال رزومه «ای-استخدام» ارسال نمایند. ارسال رزومه نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی ایلیا استیل صنایع تولیدی ۴ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن