سیاسی

سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین روی میز فراکسیون انقلاب اسلامی

دوشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ – ۰۵:۳۵ سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین روی میز فراکسیون انقلاب اسلامی

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی از بررسی سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین در این فراکسیون خبر داد.

سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین روی میز فراکسیون انقلاب اسلامی

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز صبح جلسه هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی(اکثریت ) با حضور دکتر قالیباف و سایر اعضای هیات رییسه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌های یک ماه آینده فراکسیون تعیین شدو همچنین راهکارهای تاثیر گذاری فراکسیون در برنامه های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

میرتاج‌الدینی در ادامه بیان کرد: در ادامه جلسه بر این نکته تاکید شد که فراکسیون در مسائل مجلس از دو جهت تبیینی و تصمیم گیری تاثیرگذار است.

وی چگونگی ایفای نقش تبیینی و نقش تصمیم گیری و تصمیم سازی را از موارد مورد تاکید فراکسیون در مجلس خواند و گفت: مقرر شد با دعوت از کارشناسان و مسوولان اجرایی در جلسات شورای مرکزی و مجمع عمومی موضوعات مهم در دستور کار فراکسیون از جمله سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین در دستور کار قرار گیرد.

این نماینده مجلس شعار سال و بررسی موانع و راهکارهای پشتیبانی از تولید را از دیگر موارد مطرح شده در نشست مذکور دانست و تصریح کرد: بدین منظور روز سه شنبه ساعت ۱۶/۳۰ جلسه مجمع عمومی فراکسیون با دستور بررسی سند راهبردی همکاری ۲۵ ساله ایران و چین و همچنین روز یکشنبه هفته آینده جلسه شورای مرکزی با دستور کار شعار سال یعنی تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشین بیمه رازی زمزم هتل پرشین بیمه رازی زمزم

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن