ورزشی

تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| پایان جدال تنیسورها در حضور وزیر ورزش و جوانان/ بادی قهرمان شد

شبکه های اجتماعی ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

سلامکانال تلگرام
توئیتر

گروه: ورزشی ساعت: 22:14 منتشر شده در مورخ: 1400/04/21 شناسه خبر: 1751085 تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| پایان جدال تنیسورها در حضور وزیر ورزش و جوانان/ بادی قهرمان شد تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان| پایان جدال تنیسورها در حضور وزیر ورزش و جوانان/ بادی قهرمان شد آخرین روز رقابت های تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد و با قهرمانی امیرحسین بادی همراه بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در آخرین روز این مسابقات امیر حسین بادی و حسام یزدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم روبرو شدند.

در ست نخست این دیدار امیرحسین بادی موفق شد با نتیجه ۴-۶ مقابل یزدی به برتری برسد و در ست دوم این مسابقه توانست با نتیجه ۳-۶ یزدی را از پیش رو بردارد. در پایان این مسابقات امیرحسین بادی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد، حسام یزدی دوم شد و مهرشاد قفقازی و محمد خوش خلق در جایگاه سوم ایستادند. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان میمهمان ویژه فینال تنیس ۱۰۰۰ امتیازی مردان بود و از نزدیک فینال این رقابتها را نظاره کرد. علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز سلطانی‌فر را همراهی کرد. همچنین پیش از این و با برگزاری دیدارهای بخش دونفره، تیم حسام یزدی و معین محمدی با نتیجه ۲ بر یک مقابل زوج علیرضا یزدانی و مهرشاد قفقازی به پیروزی رسید و قهرمان شد، یزدانی – قفقازی نائب قهرمان شدند و تیم های امیرمحمد ادب جو و مجتبی صدری و اشکان شکوفی – اصلان منتخب عنوان سومی را به خود اختصاص دادند. به این ترتیب مسابقات تنیس ۱۰۰۰ امتیازی که از ۱۲ تیرماه با حضور ۲۳۶ تنیسور در زمین های مجموعه ورزشی آزادی آغاز شده بود امروز با معرفی نفرات برتر و در حضور مسعود سطانی فر وزیر ورزش و‌ جوانان، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزات ورزش و‌ جوانان، داود عزیزی رییس‌ فدراسیون، فرزین ضیاآذری دبیر فدراسیون، مهرافزا منوچهری نایب رییس فدراسیون در امور بانوان و سایر مسئولان فدراسیون و‌ کمیته مسابقات به پایان رسید. مسیح صلاح داور نشان سفید کشورمان سرداوری این مسابقات را عهده دار بود. انتهای پیام/ https://www.dana.ir/1751085 '); d.write(' اخبار مرتبط آخرین اخبار

خرید نهال دانلود سریال جیران تور کیش بازار '; document.body.innerHTML += t; } }, 100);

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن