اجتماعی

ابر چالش هایی که یک میلیون و 300 تهرانی در منطقه 10 دارند

سه‌شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ – ۱۰:۱۳ ابر چالش هایی که یک میلیون و 300 تهرانی در منطقه 10 دارند

عضو شورایاری منطقه 10 تهران با اشاره به اینکه بافت فرسوده ابر چالش این منطقه محسوب می‌شود، گفت: بیش از یک میلیون و 342 هزار نفر در منطقه 10 زندگی می‌کنند و رفع مشکلات این منطقه بسیار حائز اهمیت است.

ابر چالش هایی که یک میلیون و 300 تهرانی در منطقه 10 دارند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سیدمسعود قریشی رابط شورایاری منطقه 10 در صحن امروز شورای شهر درباره مشکلات این منطقه اظهار داشت: ترافیک سنگین خیابان‌ها، کمبود شدید پارکینگ، آلودگی زیست محیطی جوی‌ها و بلاتکلیفی طرح یادگار امام باعث به وجود آمدن مشکلات و چالش های زیادی در منطقه 10 شده است.

وی افزود: منطقه 10 دارای سه ناحیه و 10 محله است و بیش از یک میلیون و 342 هزار نفر جمعیت و 100 هزار و 385 خانواده در آن جای دارد.همچنین این منطقه دارای 68 مسجد، 6ب بیمارستان و 5 کتابخانه است.

رابط شورایاری منطقه 10 با اشاره وجود املاک تاریخی و فرهنگی در منطقه 10 گفت: فرسودگی املاک در منطقه 10 جزو ابر مسأله و ابر چالش های این منطقه محسوب می‌شود همچنین کمبود اماکن رفاهی، ورزشی و فضای سبز باید در این محله رفع شود و مورد بررسی قرار گیرد.

قریشی درباره محله هفت‌چنار و بریانک گفت: تعیین تکلیف املاک خریداری نشده در محور جیحون و رنجبر جهت آزادسازی محور رنجبر و تعیین تکلیف نشدن املاک قلعه‌بریانک حائز اهمیت است و باید اقدامات لازم در این راستا صورت گیرد.

وی گفت: شورایاران در مقابله با ویروس کرونا اقدامات زیادی در منطقه 10 انجام دادند که توزیع ماسک و اقلام بهداشتی و توزیع غذا میان نیازمندان از جمله این موضوعات است و به نظر ما تعامل شورایاری‌ها و شهرداری امر بسیار مهمی است که باید به صورت مداوم مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن