اجتماعی

ابلاغ برنامه‌های استقبال از مهر/ از اهداء ماسک تا ضدعفونی کلاس‌های درس

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۴۸ ابلاغ برنامه‌های استقبال از مهر/ از اهداء ماسک تا ضدعفونی کلاس‌های درس

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در آستانه بازگشایی مدارس برنامه‌های شهرداری در قالب استقبال از مهر ابلاغ شد.

ابلاغ برنامه‌های استقبال از مهر/ از اهداء ماسک تا ضدعفونی کلاس‌های درس

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی دانشور، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره تمهیدات شهرداری جهت بازگشایی مدارس اظهارداشت: شهرداری هر ساله به مناسبت ایام بازگشایی مدارس با هماهنگی آموزش و پرورش تهران، مجموعه گسترده‌ای از فعالیت های عمرانی، حمایتی، آموزشی و آیین های مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید را در مدارس پایتخت اجرا می‌کرد تا دانش آموزان در یک فضای شاد و پرنشاط و همراه با آرامش به استقبال سال تحصیلی جدید بروند.

وی افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و تغییرات ایجاد شده در آیین بازگشایی مدارس، دیگر امکان اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وآموزشی همانند هر سال وجود ندارد، لذا با توجه به مصوبه ۳۱۶ جلسه شورای اسلامی شهر با عنوان استقبال از مهر و به منظور خدمت رسانی مطلوب به عموم شهروندان و به ویژه دانش آموزان؛ تلاش کردیم در بسترهای دیگر از جمله فضای مجازی این برنامه ها را دنبال کنیم.

مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران عنوان داشت: با توجه به شرایط موجود و احتمال بازگشایی مدارس در برخی از مقاطع تحصیلی اقداماتی از قبیل برگزاری برنامه‌ها و دوره های آموزشی و مهارتی در بستر فضای مجازی، اهدای ماسک به تمامی مدارس ابتدایی دوره اول، ضدعفونی کلاس‌ها، حیاط مدرسه و سرویس‌های بهداشتی، بازپیرایی فضای بیرونی مدارس و احیای فضای سبز بیرونی و درونی مدارس، توسط ادارات آموزش های شهروندی و زیبا سازی مناطق، انجام خواهد گرفت.

وی اظهار داشت: فعالیت های استقبال از مهر امسال ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های ستاد ملی کرونا و با به کارگیری ظرفیت‌های موجود در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۵ شهریور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن