اجتماعی

اجرای طرح‌های ساماندهی مشاغل مزاحم شتاب می‌گیرد

شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۴ اجرای طرح‌های ساماندهی مشاغل مزاحم شتاب می‌گیرد

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به ظرفیت‌های بخش خصوصی گفت: با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری، طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌های بزرگ عمرانی برای ساماندهی مشاغل مزاحم با سرعت بیشتری عملیاتی می‌شود.

اجرای طرح‌های ساماندهی مشاغل مزاحم شتاب می‌گیرد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید علی مفاخریان مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل با بیان این که طرح ایجاد مجتمع‌های صنفی جدید در اراضی خاوران با مشارکت اصناف و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود، گفت: کارهای مقدماتی در این زمینه از سوی شرکت ساماندهی انجام شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه‌ها آغاز خواهد شد.

وی با بیان این که خروج انبارهای چوب و مواد مشابه در کاهش خطر آتش‌سوزی نقش زیادی خواهد داشت، افزود: مجتمع صنفی خاوران ظرفیتی است که برای واحدهای ارائه خدمات و محصولات چوب و چندل ایجاد می‌شود.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر افزود: علاوه بر اجرای دو پروژه بزرگ در شرق و جنوب شهر تهران، مقرر شد، در اجرای طرح جامع شهر تهران و آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری، اجرای طرح‌های توسعه مشاغل و فعالیت‌های شهری در قالب سرمایه‌گذاری و مشارکت با محوریت شرکت ساماندهی انجام شود.

به گفته مفاخریان، در نشست وی با مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، بهره‌گیری از ظرفیت‌های فی‌مابین بررسی و روش همکاری در محورهای مهم تعیین شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن