اجتماعی

اجرای طرح «اطعام حسینی» در ماه محرم و صفر/کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی مردم در «عید قربان»

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۲:۰۲ اجرای طرح «اطعام حسینی» در ماه محرم و صفر/کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی مردم در «عید قربان»

رئیس کمیته امداد از کمک ۲۰۵میلیارد تومانی نقدی وغیر نقدی مردم در عید قربان خبر داد و گفت:طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر در کل کشور اجرا خواهد شد.

اجرای طرح «اطعام حسینی» در ماه محرم و صفر/کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی مردم در «عید قربان»

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد در نشست خبری با اشاره به اهمیت کار خبرنگاران,اظهار داشت:اولین مرکز نیکوکاری رسانه سال گذشته در خراسان جنوبی راه اندازی شد و شما خبرنگاران یاوران واقعی نیازمندان و محرومان هستید.

وی با اشاره به کمک مردم در عید قربان،ادامه داد:مردم کارهای بزرگی انجام داده اند و نسبت به سال ۹۸ در کمک های مردمی با رشد ۸۲درصدی روبرو بودیم.

رئیس کمیته امداد افزود:مردم در عید قربان ۲۰۵میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند که ۱۹۲میلیارد تومان کمک غیر نقدی و ۱۲میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک نقدی بود.

بختیاری با اشاره به اجرای مرحله اول پویش ایران همدل،گفت:در این مرحله توسط ۵۳هزار پایگاه بسیج ۳.۵ میلیون بسته غذایی ۳۰۰هزارتومانی بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد:۷۰۰هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع شد.همچنین بیش از یک میلیون بسته غذایی و یک میلیون بسته بهداشتی توزیع شد.

بختیاری با اشاره به اجرای طرح اطعام حسینی در ماه محرم و صفر،بیان داشت:این ستادها در همه استان‌ها ایجاد شده و مردم می توانند نذورات خود را برای کمک به نیازمندان تحویل دهند.این طرح برای تهیه غذای گرم با رعایت پروتکل هاست و در مواردی که نمی شود غذای گرم بدهیم بسته غذایی تدارک می بینیم.

ادامه دارد..

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن