اجتماعی

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان کمک «پویش ایران همدل» برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۳:۰۴ اختصاص ۳۰ میلیارد تومان کمک «پویش ایران همدل» برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان از محل کمک‌های مردمی جذب شده در قالب پویش ایران همدل برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی خبر داد.

اختصاص ۳۰ میلیارد تومان کمک «پویش ایران همدل» برای مددجویان تحت پوشش  بهزیستی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، وحید قبادی دانا، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: در دهه اول ماه محرم، مردم ایران با مشارکت در نخستین مرحله «پویش ایران همدل» که از عید غدیر آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، کمک‌های خود را برای مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد حضرت امام(ره) جهت کمک هزینه‌های معیشتی، همچنین تهیه اقلام و نوشت‌افزار و وسایل کمک آموزشی و اقلام بهداشتی، درمانی و دارویی جهت پیشگیری از کرونا و درمان آن واریز کردند.

وی با بیان اینکه این کمک‌ها برای افراد دارای معلولیت که در مراکز توانبخشی سازمان بهزیستی مستقر هستند،همچنین فرزندان بی سرپرست یا بد سرپرست اختصاص پیدا می‌کند، افزود: در اولین مرحله این کمک‌‌ها امروز یارانه‌ای با سرانه هر نفر ۵۰۰ هزار تومان برای ۵۱ هزار مددجو سازمان بهزیستی از جمله، افراد دارای معلولیت، سالمندان، بیماران روانی مزمن، معلولین جسمی حرکتی و معلولین ذهنی که در مراکز شبانه روزی سازمان بهزیستی که توسط موسسات غیر دولتی و همچنین خیریه‌ها نگهداری می‌شوند، واریز شد.

رئیس سازمان بهزیستی ادامه داد: برای بیش از ۵۵۰ مرکز خیریه و موسسه غیر دولتی که ۸ هزار و ۵۰۰ نفر از فرزندان دارای سرپرست غیر موثر را نگهداری می‌کنند هم یارانه‌ای با سرانه هر نفر ۵۰۰ هزار تومان بر روی حساب بانکی آنها واریز شد.

قبادی دانا با بیان اینکه در مجموع برای حدود ۶۰ هزار نفر که در مراکز به صورت شبانه روزی نگهداری می‌کنند، ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد، اظهار امیدواری کرد: در مراحل بعدی «پویش ایران همدل» مردم کشور در ماه‌های محرم و صفر کمک‌های خود را به حساب # ۱۴* و یا شماره کارت ۷۷۷۷ – ۷۷۷۷ – ۶۰۷۷ – ۶۲۷۷ واریز کنند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن