سیاسی

اختلافات شوراها و شهرداری‌ها باعث آسیب به مردم شده است/ چرا وزارت کشور ورود نمی‌کند؟!

جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ – ۱۵:۳۵ اختلافات شوراها و شهرداری‌ها باعث آسیب به مردم شده است/ چرا وزارت کشور ورود نمی‌کند؟!

نماینده مردم رشت و خمام طی تذکری به وزیر کشور گفت: سهل انگاری وزارت کشور در حل اختلافات شوراها و شهرداری ها سبب شده که مردم آسیب ببیند.

اختلافات شوراها و شهرداری‌ها باعث آسیب به مردم شده است/ چرا وزارت کشور ورود نمی‌کند؟!

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمد رضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی طی تذکری کتبی به عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عنوان کرد که چرا وزارت کشور برای حل اختلافات بین شوراها و شهرداران ورود نمی کند؟

این نماینده در این تذکر تصریح کرد: چرا وزارت کشور برای حل اختلافات بین شوراها و شهرداران ورود نمی کند ، با این اختلافات مردم درحال نابودی هستند و آسیب می بینند.

احمدی با اشاره به اینکه لازمه کارهای اجرایی شهرداران مصوبه شوراهاست، افزود: شوراها باید مصوبه قانونی به شهرداری ها ابلاغ کنند و در غیر اینصورت شهرداران نمی تواند فعالیت کنند و اگر کاری انجام دهند، تخلف است و اگر کاری نکنند مردم ضرر می کنند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی افزود: سهل انگاری وزارت کشور در حل اختلافات شوراها و شهرداری ها سبب شده که مردم آسیب ببیند.

احمدی سنگری با تاکید بر لزوم توجه به خدمت‌رسانی به مردم گفت: اختلافات میان شوراهای شهر و شهرداری باید از طریق وزارت کشور مورد بررسی قرار گیرد و اگر خطایی از سوی هر کدام از آنها صورت گرفته از طریق مراجع قانونی پیگیری شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

هفت گردون

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار تریبون هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش هتل پرشیا بیمه رازی زمزم لاستیک بارز ارم کیش

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن