اقتصادی

اخراج 10 درصد نیروی کار یک تولیدکننده نفت آمریکایی

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۶:۵۷ اخراج 10 درصد نیروی کار یک تولیدکننده نفت آمریکایی

شرکت آمریکایی تولیدکننده نفت «هِس»، پس از گزارش پنجمین سه ماهه متوالی خسارت، حدود 10 درصد نیروی کار خود را کاهش می دهد و فعالیت های خود را ساده سازی می کند.

اخراج 10 درصد نیروی کار یک تولیدکننده نفت آمریکایی

به گزارش گروه اقتصاد بین الملل فارس، رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت شرکت آمریکایی تولیدکننده نفت «هِس»، پس از گزارش پنجمین سه ماهه متوالی خسارت، حدود 10 درصد نیروی کار خود را کاهش می دهد و فعالیت های خود را ساده سازی می کند.

شرکت های انرژی از زمانی که قیمت فرآورده های نفتی در سال جاری میلادی 31 درصد کاهش یافت، هزینه ها و تولید خود را کاهش دادند. کاهش شدید تقاضا برای سوخت به علت شیوع کرونا سبب شده است تا شرکت های نفتی برای مدت طولانی با قیمت های پایین درگیر باشند.

به گفته منابع آگاه، هِس که تا 31 دسامبر حدود 1770 کارمند داشت حدود 165 کارگر تمام وقت خود را این هفته اخراج و قرارداد تعداد نامعلومی از کارمندان قراردادی را فسخ کرد.

سخنگوی این شرکت از اظهارنظر در این رابطه خودداری کرد.

این شرکت، هزینه های پروژه های جدید را در سال جاری بیش از یک میلیارد دلار به نسبت طرح اولیه کاهش داده است. خسارت 320 میلیون دلاری این شرکت در سه ماهه دوم سبب شد تا خسارت نیمه نخست امسال آن به 502 میلیون دلار برسد.

اگرچه ارزش سهام این شرکت در روز جمعه 2 درصد افزایش یافت اما ارزش سهام آن نسبت مدت مشابه سال گذشته تا این زمان 21 درصد کمتر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن