استخدام

استخدام 7 عنوان شغلی در شرکت آریا صنعت کهکشان در تهران

استخدام آریا صنعت کهکشان

شرکت بازرگانی آریا صنعت کهکشان جهت تکمیل کادر خود در استان‌ تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می‌نماید.

موقعیت شغلیشرایط احرازمزایا
کارشناس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت
  • پاره وقت: 3 روز در هفته (از ساعت 9 الی 17)
  • حداقل مدرک تحصیلی: کارشناس حسابداری
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل سن: 30
  • تسلط به نرم افزار مالی سپیدار (تسلط به نرم افزار سپیدار جهت همکاری الزامی است)
  • مسلط بر بیمه پرسنلی، نرم افزار بیمه تامین اجتماعی و محاسبه حقوق و دستمزد
  • آشنا به نرم افزار اکسل
  • مسلط بر تهیه اظهارنامه ها فصلی و ارزش افزوده
  • آشنا با فرآیندهای خرید، فروش، انبار و ثبت اسناد آن
  • نداشتن اشتغال به کار و آمادگی برای شروع به کار
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9:00 الی 17:30 و پنجشنبه ها 09:00 الی 14:00
  • پاره وقت: حقوق ثابت 7 میلیون تومان+بیمه
  • تمام وقت: بیمه تامین اجتماعی + حقوق ثابت 10 میلیون تومان خالص
رئیس حسابداری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی حسابداری
  • حداقل سابقه کار: 8 سال در سمت رئیس حسابداری یا مدیر مالی
  • حداقل سن: 35 سال
  • تسلط کامل بر نرم افزار مالی سپیدار و ماژول های پیوست
  • مسلط به مباحث بیمه قراردادها، امور مالی، ریالی و مالیاتی
  • آشنایی با حسابداری بخش مویرگی و صنعت پخش
  • مسلط بر محاسبه قیمت تمام شده، بودجه گذاری و بودجه نویسی
  • مسلط بر گزارشات سود و زیان و مغایرت گیری
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 09:00 الی 17:00، پنجشنبه ها تعطیل می باشد.
  • حقوق پس از جلسه مصاحبه بصورت توافقی است (مبلغ حدود بین 15 الی 18 میلیون تومان می باشد)
منشی آشنا به حسابداری
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • حداقل سن 25 سال و حداکثر 40 سال
  • آشنایی با کار حسابداری ترجیحا سپیدار
  • بایگانی مدارک، مستندات و پیام های الکترونیکی و کاغذی و اسناد خصوصی و محرمانه
  • تسلط به ورد و اکسل
  • تایپ تند همراه به تسلط به ابزارهای ورد و فرمول نویسی و جدول کشی
  • مدیریت بر موضوعات محول بر ایشان از طرف مدیریت
  • روابط عمومی قوی
  • با هوش
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:00 الی 18:00 ، پنجشنبه ها تا ساعت 15
  • حقوق وزارت کار
  • اضافه کاری
  • سنوات
  • عیدی
مسئول دفتر
  • جنسیت: خانم
  • نوع قرارداد: تمام وقت
  • دارای سوابق مدیریتی
  • روابط عمومی قوی، مسئولیت پذیر، رازدار و ظاهری آراسته
  • مسلط به آفیس (تایپ تند و اکسل در حد فرمول نویسی مسلط باشد)
  • مسلط به امور اداری و مسئول دفتری
  • تحصیلات: حداقل کارشناسی (ترجیحا کامپیوتر یا مدیریت )
  • حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط
  • آشنایی به امور دبیرخانه، بایگانی، مکاتبات اداری و اتوماسیون
  • سن: 25 تا 45 سال
  • ترجیحا مجرد
  • روابط عمومی بالا
  • توانمندی مدیریت موضوعات متعدد
  • ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 08:00 الی 18:00 پنجشنبه ها تا ساعت 15
  • 8 میلیون
  • بیمه تامین اجتماعی
  • ناهار
مدیر منابع انسانی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، پاره وقت
  • حداقل سن 35 سال و حداکثر سن 45 سال
  • حداقل سابقه 5 سال مدیریت منابع اداری یا منابع انسانی
  • مسلط به تهیه و تدوین آیین نامه های اداری، استخدامی و انضباطی
  • مسلط به تهیه لیست کارکرد پرسنل و هرگونه چارت سازمانی
  • آشنا به اصول، مقررات و آیین نامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی
  • تسلط به طراحی، استقرار، به روز نگهداشتن سیستم حقوق و دستمزد کارکنان مطابق با ضوابط قانونی مربوطه
  • دارای انگیزه بالا جهت انجام وظایف محوله، روابط عمومی خوب، انتقاد پذیر، متعهد و صادق، با پشتکار
  • مسلط به نحوه استخدام پرسنل و تدوین آگهی ها در این خصوص
  • مسلط به تهیه و تدوین قراردادهای وزارت کار، پیمانکاری، مشاوره ای و مدنی
  • نحوه همکاری به صورت هم تمام وقت و هم پاره وقت (3 روز در هفته از ساعت 09:00 الی 17:00)
_
مشاور مالی و مالیاتی
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: پاره وقت
  • حداقل مدرک تحصیلی: مشاور مالی و مالیاتی
  • حداقل سابقه کار: 5 سال
  • حداقل سن: 30
  • ساعت کاری: 1 یا 2 روز در هفته از ساعت 9 الی 17
  • تخصص در امور مالیاتی و تسلط کامل بر قوانین و آیین نامه های امور مالیاتی (ارزش افزوده، تکلیفی و …)
  • تخصص در زمینه حسابداری بازرگانی و صنعتی
  • اشراف کامل به تهیه و تدوین اظهارنامه، صورتهای مالی و بودجه بندی
  • اشراف کامل به قوانین حسابرسی
  • تسلط و آشنایی خیلی خوب با نرم افزار سپیدار
  • آشنایی کامل با قوانین بیمه و حسابرسی
_
وکیل پایه یک دادگستری
  • جنسیت: خانم، آقا
  • نوع قرارداد: تمام وقت، کارآموزی
  • تبحر در امور قرارداد کیفری، پرسنلی، پیمانکاری، تجاری، ملکی، حقوقی، مدنی، مشاوره ای
  • تسلط به امور دعاوی علیه و له بانک و مراکز مالی و کلیه امور مربوط به چک ها و اوراق بهادار
  • تسلط به امور حقوقی و داشتن سوابق در دادگاههای حقوقی (حداقل داشتن 100 پرونده در این حوزه)
  • تسلط به امور کیفری و داشتن سوابق در دادگاههای کیفری (حداقل داشتن 50 پرونده در این حوزه)
  • امکان سفر و ماموریت به شهرستانها
  • داشتن تجربه لازم در امور مربوط به وزارت کار و تامین اجتماعی
  • داشتن تجربه کافی در امور ثبت شرکت ها
  • لازم به ذکر است عزیزان نیاز نیست در تمامی حوزه ها متخصص باشند و یا مهارت داشته باشند، داشتن مهارت در یک حوزه کافی است.
  • چنانچه دارای وقت کاری و یا تخصص های فوق نمی باشند از ارسال رزومه خودداری فرمایید
  • کارآموز نیز پذیرفته میشود.
_

از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. لطفا کارجویان محترمی که مشغول به کار هستند، ارسال رزومه انجام ندهند.

اطلاعات تماس

موبایل 09195605971 تلگرام 09195605971 واتساپ 0919560597109195605971 آدرس محدوده انقلاب نشان کردن آگهی نشان شده اشتراک گذاری گزارش مشکل آگهی آریا صنعت کهکشان صنایع غذایی ۳ آگهی فعال

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن