سیاسی

اعتبار 20 هزار میلیاردی بنیاد مستضعفان برای پروژه‌های 90 درصد پیشرفت

يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۷:۰۴ اعتبار 20 هزار میلیاردی بنیاد مستضعفان برای پروژه‌های 90 درصد پیشرفت

نایب‌رئیس مجلس از تفاهم خود با رئیس بنیاد مستضعفان خبر داد و گفت: قرار است این بنیاد برای تکمیل پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصد 20 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص دهد.

اعتبار 20 هزار میلیاردی بنیاد مستضعفان برای پروژه‌های 90 درصد پیشرفت

علی نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره پیشنهاد رئیس بنیاد مستضعفان در مورد هزینه‌کرد 20 هزار میلیارد تومانی این بنیاد برای پروژه‌های بالای 90 درصد افزود: آقای فتاح معتقد است برای آنکه بتوانیم سرمایه‌های کشور را به سرانجام برسانیم بنیاد مستضعفان حاضر است پروژه‌های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی را در اختیار گرفته و حداکثر 20 هزار میلیارد تومان در آنها سرمایه‌گذاری کند و در همین راستا می‌تواند با سازمان برنامه و بودجه توافق کرده تا این پروژه‌ها به اتمام برسد که اگر این گونه باشد این اقدام هم برای نظام خوب است و هم برای دولت و کشور و مردم.

نیکزاد خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان با سرمایه‌گذاری 20 هزار میلیارد تومان در پروژه‌های بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی می‌تواند حداقل 200 هزار میلیارد تومان پروژه را به اتمام برساند.

وی گفت: این اقدام در حد توافق بین من به عنوان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان است. و انشاالله با آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با آن موافقت خواهد کرد که در آن صورت کارگروهی تشکیل شده و می‌توانیم در جلسات متعدد موضوع را به نتیجه لازم برسانیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن