سیاسی

افزایش امضاهای استیضاح وزیر نفت به 35 / درخواست نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شد

سه‌شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۲:۳۵ افزایش امضاهای استیضاح وزیر نفت به 35 / درخواست نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شد

نماینده نجف آباد در مجلس از افزایش امضاهای استضاح زنگنه وزیر نفت خبر داد و گفت: تعداد این امضاها به 35 رسیده و هم اکنون درخواست استیضاح در اختیار هیات رئیسه است.

افزایش امضاهای استیضاح وزیر نفت به 35 / درخواست نمایندگان تقدیم هیات رئیسه شد

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس از افزایش تعداد امضاهای نمایندگان خواهان استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت خبر داد.

وی با بیان اینکه تا کنون 35 نماینده برگه استیضاح وزیر نفت دولت حسن روحانی را امضا کرده‌اند افزود: این استضیاح 18 محور دارد که هم اکنون درخواست نمایندگان به هیات رئیسه تقدیم شده است.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حیف و میل بیت المال و عدم حرکت در مسیر رسیدن به اهداف تعیین شده در چشم انداز وزارت نفت و نیز عدم گرایش به ساخت پالایشگاه در کشور به منظور مقابله با تحریم‌های نفتی از جمله محورهای این استیضاح است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین عدم ارتباط مناسب با همسایگان در بحث فروش گاز و همچنین دادن اطلاعات فاز 11 پارس جنوبی به شرکت توتال که همزمان این شرکت در قطر پروژه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حال اجرا داشت و اطلاعات فاز 11 پارس جنوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار قطر گذاشت و.. از دیگر محورهای این استیضاح است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن