اقتصادی

افزایش 43 دلاری ارزش طلای جهانی با امیدواری به پیروزی« بایدن»

پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ – ۲۳:۲۲ افزایش 43 دلاری ارزش طلای جهانی با امیدواری به پیروزی« بایدن»

امروز ارزش طلای جهانی با امیدواری به پیروزی« بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بیش از 43 دلار در هر اونس افزایش یافت.

افزایش 43 دلاری ارزش طلای جهانی با امیدواری به پیروزی« بایدن»

به گزارش گروه اقتصادی بین الملل خبرگزاری فارس، امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با 43 دلار افزایش نسبت به روز گذشته به قیمت 1945 دلار 60 سنت به فروش رفت.

قیمت فلز زرد امروز در کمترین زمان به قیمت 1905 دلار و 10 سنت و در بیشترین زمان به قیمت 1953 دلار و 50 سنت معامله شد.

قیمت این فلز گرانبها امروز در مقایسه با ماه گذشته 69 دلار و در مقایسه با یکسال گذشته 462 دلار افزایش داشت.

در گروه سایر فلزات گرانبها هم قیمت نقره با 1.14 دلار افزایش به قیمت 25 دلار فروخته شد فلزات گرانبهای پلاتینوم و پالادیوم هم افزایش هایی به ترتیب 18 و 92 دلار را داشتند.

خبرگزاری رویترز نوشت: قیمت طلا به بیشترین میزان سه هفته گذشته رسید و امیدواری به پیروزی بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باعث شده انتظار برای محرک های اقتصادی بیشتر شود و همچنین قیمت دلار نیز با کاهش زیادی مواجه شد.

کاهش قیمت دلار باعث می شود قیمت طلا برای خریداران با دیگر ارزها ارزانتر تمام شود و به همین دلیل تقاضا برای این فلز در بازارهای جهانی رو به افزایش می یابد و با افزایش تقاضا قیمت نیز بیشتر می شود.

دیوید مگر مدیر معامله فلزات در ریجر فیوچر اعلام کرد: انتظار برای توافق ارائه محرک های اقتصادی با پیشتازی «بایدن» در انتخابات ریاست جمهوری بیشتر شده است از سوی دیگر با توجه به نشست امروز فدرال رزرو نیز احتمال اخذ تصمیمات جدید وجود دارد.

امروز ارزش دلار در سایه تقویت امیدواری برای ارائه محرک های اقتصادی کاهش یافته و همین مسئله به افزایش ارزش فلز زرد نیز منجر شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe رسپینا لاستیک بارز ایران فان هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن