اقتصادی

افزیش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی/کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در نوار شرقی

جمعه ۲۱ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۵:۱۲ افزیش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی/کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در نوار شرقی

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: افزایش نسبی دما از امروز تا ۲۵ شهریور در شمال غرب و سواحل شمالی کشور پیش بینی می‌شود و در این مدت در شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما با نوسان دمایی ۳ تا ۶ درجه خواهد بود.

افزیش دما تا 6 درجه در سواحل شمالی/کاهش 3 تا 6 درجه‌ای دما در نوار شرقی

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: بعد از ظهر امروز و اوایل امشب رگبار و رعد و برق و وزش باد موقت در برخی مناطق مازندران، همچنین ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، سمنان و البرز، و نیز در استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز شنبه ۲۲ شهریور در شمال آذربایجان غربی و شمال آذربایجان شرقی، برخی مناطق گیلان و اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های البرز، تهران، قزوین و مازندران همچنین غرب هرمزگان، ارتفاعات شمال فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، جنوب غرب اصفهان و ارتفاعات جنوبی لرستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر رگبار پراکنده و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار کرد: روز یکشنبه این شرایط جوی در ارتفاعات البرز مرکزی و اردبیل پیش‌بینی می‌شود و روز دوشنبه در ارتفاعات البرز مرکزی ادامه دارد؛ روز سه شنبه در برخی مناطق اردبیل و غرب گیلان بارش پراکنده خواهیم داشت.

اصغری افزود: از امروز تا دوشنبه ۲۴ شهریور در برخی نقاط شرق و جنوب شرق کشور به ویژه زابل وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: از امروز تا سه‌شنبه ۲۵ شهریور در شمال غرب و سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود و در همین مدت در شرق، جنوب شرق و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما داریم که نوسان دمایی در این مناطق ۳ تا ۶ درجه خواهد بود.

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۳۱ و ۲۲ درجه خواهد بود.

اصغری افزود: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۴۵ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۹ درجه بالای صفر خنک ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز هتل تارا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن