اجتماعی

انتقاد از روند کند انجام فعالیت‌های عمرانی در پایتخت

سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۱:۰۴ انتقاد از روند کند انجام فعالیت‌های عمرانی در پایتخت

عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از روند کند انجام پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف پایتخت گفت: احداث خط 6 مترو در منطقه 5 فقط یک درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتقاد از روند کند انجام فعالیت‌های عمرانی در پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر پس از استماع گزارش دبیر شورایاری منطقه 5 پایتخت اظهار داشت: مشارکت‌های اجتماعی و ایجاد شورایاری‌ها در محلات از جمله مهمترین اقدامات مردمی در سطح پایتخت است که امیدوارم با قانونی شدن فعالیت شورایاری‌ها و تصویب آن در مجلس، مشارکت اجتماعی مردم در محلات به ثمر بنشیند.

وی درباره مشکلات منطقه 5 پایتخت گفت: این منطقه تنها منطقه‌ای است که پروژه‌های کوچک مقیاس محلی بعد از رصد مشکلات 29 محله توسط مردم پیشنهاد و پس از هماهنگی با شهردار منطقه پروژه‌ها اجرایی شد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر مشکلات بودجه‌ای نه تنها در منطقه 5 بلکه در سایر مناطق هم وجود دارد و علیرغم اینکه امسال افزایش 52 درصدی بودجه داشتیم ولی کافی نبوده است.

وی اعلام کرد: در این منطقه 28 درصد بودجه‌ای که از مردم در قالب عوارض مختلف جمع‌آوری می‌شود صرف پروژه‌های عمرانی و تملک‌ دارایی می‌شود و امیدوارم مشکلات برطرف و بودجه بیشتری برای مسائل عمرانی در نظر گرفته شود.

این عضو شورای شهر تهران اعلام کرد:‌ احداث مجموعه ورزشی محله کن در 9 ماه سال گذشته فقط 5 درصد پیشرفت داشت در صورتی که احداث آن مطالبه اصلی مردم این منطقه است.

فراهانی گفت:‌همچنین احداث خط 6 مترو در منطقه 5 تنها یک درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که نشان می‌دهد در بحث اعتبارات عمرانی دچار مشکل هستیم.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن