سیاسی

انجمن علمی انقلاب اسلامی: راه مرحوم حسینیان را در مستندسازی ارزش‌های انقلاب ادامه می‌دهیم

چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۹ – ۱۷:۱۲ انجمن علمی انقلاب اسلامی: راه مرحوم حسینیان را در مستندسازی ارزش‌های انقلاب ادامه می‌دهیم

انجمن علمی انقلاب اسلامی با گرامیداشت یاد مرحوم حسینیان تاکید کرد با بهره گیری از رهنمودهای رهبر انقلاب در مسیر تبیین، تشریح و مستندسازی اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی، راه آن مرحوم را همچنان پر فروغ نگه می‌دارد.

انجمن علمی انقلاب اسلامی: راه مرحوم حسینیان را در مستندسازی ارزش‌های انقلاب ادامه می‌دهیم

به گزارش حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس؛ انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت درگذشت حجت الاسلام روح الله حسینیان اعلام کرد: انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، با وقوف بر خدمات جهادگونه مرحوم حسینیان با گرامیداشت یاد آن مرحوم تلاش خواهد کرد با بهره گیری از رهنمودهای گراسنگ و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مسیر تبیین، تشریح و مستندسازی اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی گام های اساسی بردارد و مسیر و راهی را که مرحوم حسینیان در طول سالیان پر فراز و نشیب گذشته با پایمردی و خلوص طی نمود، همچنان پر فروغ نگهدارد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

السلام علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

در ایام مصیبت و حزن اهل بیت علیهم السلام، خبر عروج ملکوتی عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان، موجب تاثر و تاسف علاقمندان، خدمتگزاران و نیروهای انقلاب اسلامی گردید.

بدینوسیله ضایعه فقدان این شاگرد و یار و سرباز فداکار حضرت امام خمینی (قدس سره) و مقام معظم رهبری ( دام ظله) را محضر همه پیروان ولایت و دلسوزان انقلاب اسلامی به ویژه خانواده محترم و شاگردان ایشان تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند کریم برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نماید.

خدمات خالصانه حجت الاسلام والمسلمین حسینیان به انقلاب بزرگ اسلامی به ویژه پرورش پژوهشگران و تاریخ پژوهان عرصه انقلاب اسلامی و به سامان رساندن زمینه و بستر مناسب برای مستند ساختن صحیح تاریخ گرانبار انقلاب اسلامی، خیر ماندگار و ذخیره ای حسنه در فهرست بلند خدمات آن عزیز بشمار می آید که امید است با همت و تلاش همه دلسوزان همچنان استمرار یابد و به نتایج ارزشمند بیشتری منتهی شود.

انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران، با وقوف بر خدمات جهادگونه مرحوم حسینیان با گرامیداشت یاد آن مرحوم تلاش خواهد کرد با بهره گیری از رهنمودهای گراسنگ و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای در مسیر تبیین، تشریح و مستندسازی اصول و ارزشهای انقلاب اسلامی گام های اساسی بردارد و مسیر و راهی را که مرحوم حسینیان در طول سالیان پر فراز و نشیب گذشته با پایمردی و خلوص طی نمود، همچنان پر فروغ نگهدارد. انشاالله

انجمن علمی انقلاب اسلامی ایران

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا بنر م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن