سیاسی

اورژانس بیمارستان پردیس تا ۴ هفته آینده راه اندازی می‌شود

دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ – ۱۴:۵۷ اورژانس بیمارستان پردیس تا ۴ هفته آینده راه اندازی می‌شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ای که امروز بین وزارت بهداشت، خیرین و مسئولان محلی پردیس و مجلس منعقد شد، مقرر شد اورژانس بیمارستان پردیس سه الی چهار هفته آینده راه‌اندازی شود.

اورژانس بیمارستان پردیس  تا ۴ هفته آینده راه اندازی می‌شود

احمد نادری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: ظهر امروز نشست مشترکی با وزارت بهداشت، یعنی معاون وزارت بهداشت و همچنین آقای زالی، مسئولان محلی پردیس، فرماندار و فرمانده سپاه پردیس همچنین برخی خیرین داشتیم.

وی افزود:‌ در این نشست به تفاهم نامه نهایی برای بیمارستان انصارالغدیر پردیس مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از اجماع نظر این تفاهم نامه نهایی و امضا شد.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: سال‌هاست که موضوع بیمارستان انصارالغدیر پردیس کش و قوس داشته و بنا به دلایلی این توافق نامه ملغی شده بود که با توافقی که با وزارت بهداشت، خیرین و مجلس صورت گرفت که بر اساس پیگیری‌های انجام شده به تفاهم نامه نهایی رسیدیم.

نادری گفت: ما در جلسه امروز این قول را از مسئولان مربوطه گرفتیم که بخش اورژانس بیمارستان انصار الغدیر پردیس تا سه الی 4 هفته دیگر راه‌اندازی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: این بیمارستان تا ۲۵۰ تخت ظرفیت دارد که می‌تواند به زودی خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه کند و این خبر خوشی برای ساکنان پردیس است.

نماینده مردم تهران در مجلس بر همین اساس گفت: پردیس با داشتن ۳۰۰ هزار نفر جمعیت متاسفانه بیمارستان ندارد و مردم پردیس برای موارد بهداشتی و درمانی مجبور هستند به تهران مراجعه کنند.

نادری گفت: نهایتا پیگیری‌های صورت گرفته نتیجه داد و بیمارستان انصارالغدیر ساخته شد اما به دلیل مشکلاتی واگذار نشده بود که امروز این موضوع با امضای تفاهم نامه برطرف شد.

وی در خاتمه اعلام کرد که به زودی برای بازدید اولیه به پردیس خواهیم رفت چرا که قول قطعی دادند که طی ۴ هفته آینده این بیمارستان آماده سرویس دهی به همشهریان است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

بیمه معلم

پر بازدید ها

پر بحث ترین ها

بیشترین اشتراک

بازار globe

اخبار کسب و کار globe لاستیک بارز ایران فان بیمه البرز رسپینا هتل تارا م

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن